Vi gravida från RMC Malmö
Då tycker jag vi tar källaren i Hansa om ingen har något emot det. Har sett andra som haft mammaträffar där. Bokar också in den 13/9. Efter lunch är väl en bra idé. När passar för er? 13.00 eller senare?
Då tycker jag vi tar källaren i Hansa om ingen har något emot det. Har sett andra som haft mammaträffar där. Bokar också in den 13/9. Efter lunch är väl en bra idé. När passar för er? 13.00 eller senare?
Annanax: Mitt tåg kommer till Malmö fem över halv så jag tar gärna sällskap.
Pressbyrån blir bra Annanax. Ska bli så kul att träffa alla och se de små.
Hej alla! Tänkte bara höra hur det är med er alla. Ska bli så kul och spännande att träffa er nästa fredag. Här rullar allt på. Silas växer så det knakar, så det är svårt att hänga med. I dag börjar allvaret för oss:) Min man har varit hemma sammanlagt sju veckor i sommar (lyxigt) och den sista dagen var i går. Känns lite konstigt att ha hela hösten framför sig med honom på jobbet.
Stort grattis Stegen! Vad skönt att allt gått bra!
Annanax: Låter som ni har det riktigt tufft just nu. Vilken tur att ni har så lugna flickor. Skickar många styrkekramar till dig och familjen. Hoppas att det snart vänder för din man och att han blir bättre.
Annanax: Vad skönt att din man blivit bättre. Jag håller tummarna för att förlamningen släpper så småningom. För visst finns det väl chans att den gör det? Jag hoppas att du har möjlighet att komma iväg på fredag. Hade varit kul att ses.
Malphie: Tråkigt att höra att du inte mår bra. Hade varit roligt att träffa dig och Hilma på fredag, men det viktiga är ju att du gör det som känns bra för dig. Om du har tid och ork framöver träffas jag gärna någon annan dag. Det är bara att höra av sig. Jag skicka en stor styrkekram och hoppas att du får bra hjälp mot depressionen.
Annanax: Det låter som en bra plan! Vårt tåg kommer in 12.36.
Tack Annanax och pussel för en trevlig lunch! Vad roligt det var att träffa er och era små underverk. Malphie: Jag träffas gärna hemma hos dig i Löddeköpinge. Mitt problem är bara hur jag ska ta mig dit. Bor du nära en busshållplats eller är det bil som gäller?
Här är allt bra. Silas växer och utvecklas. Det är häftigt att få vara mamma. Annanax, jag skickar många styrkekramar till dig och hoppas att sjukdomen går åt rätt håll.
Förresten, om någon är intresserad av att träffas för en fika eller promenad så vore det kul. Jag kan de flesta dagar.