• Annanax

Vi gravida från RMC Malmö

Karin, Hur funkar hemmalivet?

• Annanax

Grodan, oroa dig inte! Och skulle någon ändå öppna truten så ge maken fria händer att ge dem en näsbränna!

• Annanax

Själv läcker jag lite fostervatten, så vi får se om det stannar av eller drar igång.

• Annanax

Så härligt, Hjärtat! Tänk att tiden går så fort ändå - redan en månad! Mår ni alla bra nu och får njuta och ha det fint?

• Annanax

Något mer har det inte dragit igång här, så de stannar säkert kvar till snittet, så håll inte andan ännu. :)

• Annanax

Malphie, här är en till på bricanyl. Var inne med kraftiga sammandragningar idag, men har fått åka hem eftersom hinnor och tapp är opåverkade. Har dock fortfarande sammandragningar om än svagare, så vi håller tummarna att detta biter. Hur.lång tid tig det för digen innan bricanylen gjorde verkan?

• Annanax

Jag fick tablett och det var först några timmar senare som sammandragningarna gav sig helt. Sen kom effekten av medicinen med rusande hjärta och illamående. Nu har äntligen det lugnat sig, men jag kommer inte våga vara själv med dottern i morgon när mannen är på kundmöte. Tur att mina föräldrar bor nära!

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö