Vi gravida från RMC Malmö
Stegen, så härligt med bra TUL! Min stora vägde 2,2 i v32+0 och låg 8% över, så din ligger ju lite över medel din med. :)
Stegen, så härligt med bra TUL! Min stora vägde 2,2 i v32+0 och låg 8% över, så din ligger ju lite över medel din med. :)
Malphie, så gott att höra att du mår bättre! Tänker mycket på dig! Karin, börja på en fotobok- det slukar tid!
Håller tummarna för positivt svar!
Hoppas du snart får lugn i sinnet, Malphie! Kram! Karin, snart blir det bebis! Jag har fått mitt snitt beviljat och senast den 25 juli är det dags. :)
Läkaren önskade den 18 juli i första hand, om det finns plats på operation. Det är bara fem veckor bort, så nu håller jag tummarna!
Grodan, ska,vi bestämma att vi ses i Ystad, den artonde? Haha
Grattis Karin! Underbart med en punktlig gosse! Hoppas du är efter en tuff natt och att ni alla mår fint! Vad väger er pojke och tar han fått något namn? Åh, så roligt för er! Kram
Maybe, jag hade skrivit ett klagomål till avdelningschefen och berättat hur jag känner och hur olyckligt sommaruppehåll drabbar förstagångsföräldrar i deras förberedelse. Jag hade även bett om ett förslag på var hon föreslår att ni ska vända er istället eller om hon har något förslag på hur de kan lösa det för er. Jag hade bett om skyndsamt svar och annars vänt mig till insändarsidorna i dagstidningen och bett att de publicerat mitt brev.
Malphie, rmc:s datum gäller, så snart v34 och då kan barnet klara sig utan kuvös. Så även om det startar fullt ut nu så kommer det gå bra! Jag antar att de försöker hålla dig så länge de kan, så hoppas du har riktigt bra böcker med dig. :) Tänker på dig! Kram
Så bra med besked från läkare, Malphie! Hoppas dina sammandragningar avtar så du får lite lugn. Kram