Vi gravida från RMC Malmö
Åh, vad kul med Milli81, vad blev det?
Åh, vad kul med Milli81, vad blev det?
Karin, vad händer då när färska varit i frysen?
Haha. Själv sitter jag här med en febrig liten tjej som dessutom verkar få kliande prickar av penicillinet. Vc i morgon alltså, tredje gången på en vecka.
Lilltjejen har körtelfeber! Sabla tur att det kommer nu och inte med två bebisar hemma!
Hjärtat, då fick du någon dag till på dig att ställa in dig på förlossning. Hur känner du dig nu? Har huvudvärken blivit bättre under dagen?
Lillstumpan sov bort förmiddagen på barnakuten och tog sedan en eftermiddagslur på fyra timmar. Jag passade också på att sova då och nu känns alltihop lite bättre. Vi hoppas att febern stundtals ska gå ner nu, men dagis blir det troligen inte på två veckor till. Men framförallt är det skönt att veta vad det är och att hon får vara jättetrött länge.
Haha, en totoppluva kan säkert vara lika nyttigt som en tupplur. :)
Dottern är redan lite bättre och har ätit idag. Nu pöser hon i puffen framför Madicken och sen går hon och jag och lägger oss ( igen). Tydligen är sjukdomen ganska lindrig när man är så liten. Mycket är alltså positivt tycker vi!
Malphie, det är bättre nu. Vi är däremot väldigt trötta ännu. Tack för du frågar! '
Underbart, Libra! Grattis!