• Aapple

Få ev igångsättning

Är gravid igen, gjorde en abort i maj då litt barn var 10 mån orkade inte oh ville verkligen inte föda, barnet kom till via Ivf! Är nu gravid igen och nu är ju barnet några månader större så ev behålla, men angående förlossningen vill jag bli igångsatt innan bf. Fick över mer än 2 v och fyra dagar. Fick till slut hinnsveppning och barn föddes 14 h senare, för det första var bb överfullt då jag skulle föda fanns inget rum eller etc, nr 2 fick gå med värkar 4 dagar utan att något gjordes eller liknade, fanns ingen lustgas att få fullt ju som sagt, samt Eda var full med maskinen så fick vänta långe nästan 3 timmar innan hon fick jag detta men tror de var för sent, ville typ hoppa ut ur fönster, detta var fördärvligt . Tappade medvetande flera gånger av smärtan, bm var underbar, men sen nästa till bb överfullt så min sambo fick åka hem mitt i natten ca 30 min efter jag fött barnet. Jag tänker inte gå över tiden mera kommer kräva igångsättning eller snitt! Annars blir det abort!!

• Svar på tråden Få ev igångsättning
  • Aapple

Nej andra gången blev vi spontant gravida, likaså nu även fast en ÖL sagt set är omöjligt! Ja löjligt tyck det men varför ska man behöva må dåligt hela jävl grav för att dem inte kan planera, ska man vänta ute i korridor i 2 h på personal? Mannen utsläng Nästan direkt etc!! Samt inga bedövning att tillgodo se!!

• Aapple

För andra gången så blev det barnet inte till via Ivf!!!! Så inget någon betalat för! Ja aborterad skulle du nog du själv blivit! Vad kan bli mer helvete att det finns inga rim bedövning eller att bli utstressad från rum etc?? Då planerar jag hellre och vet att allt finns! Led i 4 dagar med kraftiga värkar så vet nog!!

• Aapple

Ja planerade endast ett och hade varit nöjd med det men man får ta ansvar med! Jag ska prata med min bm om hon inte vill hjälpa eller min vård byter jag landsting! Tack!!

• Aapple

Nej all släkt på samma ställe då jag har ett syskon med. Jag vill absolut inte gå över fick nästan vänta 3 veckor olidlig!! Trots Ivf!

Svar på tråden Få ev igångsättning