Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!
Inte alls en lögn.
Inte meningen att lägga ett enda ord i din mun.
Men jag kan ställa dig en rak fråga.
Jag utgår från exakt det du har skrivit, men ändrar lite:
Om en Sverigedemokrat skulle starta en tråd där h*n skrev att SD skulle ha en kampanj på familjeliv i november, och jag skulle svara att på familjeliv äter dom sverigedemokrater till frukost och fråga vilket psyksjukhus jag skulle skicka blomsterkvasten till.
Om du ser till din egen syn på åsiktsfrihet, tycker du att jag i exemplet ovan beskriver en internetsajt där åsiktsfrihet råder då?
Om du vill dra parallell jämförelse så är det okey.
Men ställ då inga frågor som du saknar helt underlag från att ställa. Då blir frågorna baserad på just en lögn, då den inte bygger på sanningen eller något jag aldrig jag skrivit eller sagt.
Som sagt det ena utesluter inte det andra per se.
Eller som man också "Frånvaro av bevis är inte ett motbevis".
Men jag skall beta av dina frågor EN i taget...
Fast de som vill bekämpa rasism faller väl också under yttrandefriheten? Antirasister har väl i yttrandefrihetens namn rätt att svärma in i varje Flashbacktråd och protestera mot rasism? Antirasister har väl även rätt att gå in på Flashback och yttra åsikten att moderatorerna borde radera rasistiska inlägg?
Eller missuppfattat jag dig?
Jag skrev:
"Då Åsikts-ochYttrandefrihet på Flashback är mer helig för genomsnittliga Flashbackaren, än vad gud är för kristna/judar/islamister.
Dessutom lycka till att få moderatorena på Flashback att rensa trådar som INTE bryter mot Flashbacks regler. "
Så nej jag har aldrig hävdat eller aldrig påstått att han INTE skulle vara välkomne med sina åsikter där.
Det hade DU sett om du läst "exakt vad jag skriver". Nu bevisar du ju att du inte gjort detta. Så ja du har missuppfattat för att du läser inte alls exakt vad som står.
Jag ställde några frågor bara. Har inte lagt fram ett enda bevis.
Jag förstår bara inte snacket om att han kommer behöva psykhjälp. Om de på Flashback är så otroligt noga med åsiktsfrihet, då borde de väl även människor med TS åsikter vara önskvärda där?
Och återigen hävdar inte jag att du har påstått att han inte är välkommen. Jag bara ställer frågor.
Det behöver inte handla om "bevis" i ordet rätta bemärkelse.
Du ställer en fråga baserat på något jag aldrig sagt eller skrivit, men ändå ställer du frågan.
Ja och ställer du frågor kring något jag aldrig sagt eller påstått. Då blir det att man svara där efter.
Om du vill ställa frågor ställ då frågor som har med "innehållet att göra" i inlägget. I stället för att fråga om saker jag aldrig skrivit. För då säger du ju emot dig själv över att du läser "exakt som står".