Inlägg från: Anonym (Kurdisktjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kurdisktjej)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-13 15:27:57 följande:

ok vilket Levnadsöde din mor har haft Hon måste ha en stark personlighet.

känns hon mer som en kompis än Mamma ibland?

Har hon alltid gett tummen upp för dina pojkvänner?

Ja hon är den starkaste jag känner.

Vi är mer som vänner, efter att jag fick barn pratar vi med varandra minst en gång varje dag.

Nej har inte alltid fått tummen upp men hon har alltid litat på att jag gör bra val. han som jag är tillsammans med nu ser hon som en son så honom gillar hon :)
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-13 17:27:25 följande:

ok Din Mor kanske skulle kunna skriva en bok om sitt liv  fast man kanske måste vara känd om man ska publicera en bok?  Är din mor tillsammans med någon eller är hon singel? har ni döpt ert barn eller struntade du och din partner i det?

Tror man måste vara känd eller ha en riktigt bra historia som folk vill läsa om. Nej hon har gift om sig.

Våran dotter är inte döpt, vi valde att strunta i det.
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-19 10:43:35 följande:

Hur många svenska partners har du haft?

Har haft 2 seriösa med killen jag har nu och sen har jag dejtat en hel del.
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-19 13:57:56 följande:

Var du en charmig killtjusare  innan du stadgade dig?  eller var det killarna som tog kontakt med dig?  

Hur träffade du din nuvarande partner?

Träffade killar både ute och genom Internet. Nja killtjusare vet jag inte men har aldrig haft svårt att hitta killar. Ibland var det de och ibland jag.

Min sambo träffade jag genom gemensamma vänner på en fest
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-19 16:01:34 följande:

Skulle du överlag säga att Kurdiska tjejer är roliga att umgås med och att de har bra självförtroende?

Jag är väldigt rolig iallafall :D ja men det tycker jag
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-19 16:29:10 följande:

Ok dum fråga kanske men vad kommer det bra självförtroendet ifrån skulle du säga?  Äger dom flesta tjejerna en kalashnikov och dadelpalm i Kurdistan har du det också? 

Vet jag faktiskt inte. Jag hade jätte dåligt när jag var yngre men nu är det mycket bättre.

Nja jag äger inge sånt :)
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-19 17:00:53 följande:

ok ja det kanske inte finns någon egentlig förklaring över de kurdiska tjejernas humor självförtroende,Pratglada. Har du träffat kvinnliga soldater poliser när du var i Kurdistan?

Nej träffade inga kvinnliga, bara manliga som jag har i släkten. De hjälpte oss över gränsen :)
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-29 16:08:18 följande:

Förresten idrottar du något tränar du? 

Näe aldrig varit min grej
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-29 18:10:03 följande:

ok men promenerar du då?   

Är kurdiska tjejer/kvinnor  nyfikna när de för höra att du är tillsammans med en svensk? eller bryr det sig inte så mycket över det?

Brukar vara ute och med min dotter i vagnen.

Nja alltså nu är det så vanligt med "blandpar" tror jag. Brukar kunna få blickar från de "äldre" gubbarna när vi är ute tillsammans men det är nog mest för att de känner min far
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-30 14:19:11 följande:

ser gubbarna förvånade ut med öppen mun? 

är din kille blond?

Ja alltså de kollar som att det inte är ok att vara med en svensk. Nej han är inte blond. Men han har mer den här "bad boy" attityden. Många tror nog han är kriminell när de ser han ute
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-30 14:38:26 följande:

Ok är det många som missförstår din man bara genom att titta på honom är han världens goaste trevligaste? 

Ja det är många. Han är nog den snällaste jag känner :)
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!