Anonym (tvålen) skrev 2013-09-10 22:07:52 följande:
I princip på timmen kom mensen nu ikväll. Har gråtit krokodiltårar. Känns så jobbigt. Vet att det är bättre om bara någon dag men nu vill jag helst dra något gammalt över mig/oss. Trodde på fm då jag fick molande värk som mensvärk att kanske har det tagit sig i alla fall. Hoppets lampa tändes när mensen inte kom på hela em men så nu ikväll. Usch vad mycket förväntningar man har och då faller man ju ännu tyngre. Ja, vi kommer säkert prova en gång till åtminstone. Måste bara slicka såren lite och fundera på om vi ska testa någon annan klinik. Någon som läser det här som har tips om någon specifik?? Har läst en del i "immuntrådarna" och funderar på om man skulle prova något sådant inför en ev 3:e omgång. Jaja, dags att sova. Måste orka med jobbet och livet imorgon. Natti på er alla!
Jag gör dig sällskap. Fick också mens idag 😩. Jag blir mest ledsen dagen/dagarna innan mens då jag har PMS! När jag väl får mens är jag glad och positiv igen. Förstår inte riktigt hur det går ihop som. Det borde väl vara nu när man blöder som man blir ledsen. Men samtidigt är det skönt. Nu har det gått två veckor sedan vi skickade in vårt frågeformulär till gynmottagningen men vi har inte hört ett ljud från dem än. Så hag antar att det inte blir något blodprov denna cykel. Trist.