Inlägg från: Dracarys |Visa alla inlägg
  • Dracarys

7 månaden med försök.. Fler?

Anonym (J) skrev 2013-02-06 20:54:16 följande:
    Testade idag på BIM-3 och fick negativt så väntar mensen inom några dagar...

Känner mig sjukt tung och ledsen nu och vet inte var jag ska ta vägen Denna jäääävla väntan åt helvete................ Hur ska man vara glad under tiden????
    Jag gräver ner mig i andra projekt... har en del saker på gång i andra delar av livet. Jag har slutat att ha övriga livet på paus. Nu söker jag nytt jobb (är trött på det gamla) och en del andra saker som kommer att förändra mitt liv till det bättre.
  • Dracarys

BiM ca den 19e. Tror att vi missade att mysa på själva ÄL-dagen, men vi körde dagen innan och dagen efter. Det fick bli en varannandagsvariant den här gången. =)

Det är månad 13 som vi försöker, men givet cykelstrul och annat så borde det bli ca försök nummer 9-10 kanske.

Vi har inte fått något datum för utredning än, men vi ska bli kallade till någon gång i mars.

• Dracarys
    Anonym (Man) skrev 2013-02-11 22:38:21 följande:
    Ok. Jag tänkte om han var jätteung och tyckte att det känns olustigt att behöva bli utsatt för undersökningar. Men det är klart också i hans ålder vill man väl gärna känna att man står på topp och inte har några fel som behöver undersökas och åtgärdas. Tror du att det kan vara några sådana, kanske omedvetna, tankar?
    Jag tror att det är en manlighetsgrej. Om hans produkt inte duger, så ser han väl framför sig att kvinnan ska skaffa barn med någon annan genom donation och att det inte ska bli hans barn, att han inte ska duga, att han inte kan leverera det han ska. Det är ett hårt slag mot manligheten, tror jag.
  • Dracarys
    Anonym (Man) skrev 2013-02-12 13:00:52 följande:
    Men nog kan det var att slag mot manligheten också att försöka och försöka och inte kunna göra frun gravid. Kanske lika bra att man låter udnersöka sig och få klargjort hur läget är och vad som ev. kan göras.
    Visst, men det känns som att underssökningen liksom ställer sake rpå sin spets och riskerar att bekräfta att någonting är fel, till skillnad från bara otur.
  • Dracarys

VI har fått kallelse till ett första samtal för utredning nu, 13 mars. Samtidigt är det vecka kvar till BiM nu.

• Dracarys

6 dagar kvar till BiM. Känner mig ovanligt normal den här gången. Inga "spöksymptom" som det brukar vara, med lite illamående och känningar till och från. =/

• Dracarys

Eftersom jag är på BiM-5 så är det väl dags att leta symptom igen. =) Och nu har jag ett som jag inte brukar ha...

Akne.

Blääää. Jag brukar ha ett par pippor, lite värre då och då under månaden, men jag medicinerar med antibiotika just nu och de senaste månaderna har det varit bättre än normalt. Men den här veckan... värsta breakout någonsin! Uärk, har fullt med pippor i hela jäkla nyllet. Hormonellt?

• Dracarys
    Ebba skrev 2013-02-15 08:23:49 följande:
    Hmm, jag tycker det låter lovande! När ska du testa? :)
    BiM är ju tisdag, så jag smygtestar nog någon gång i helgen.

Jag kanske bara har ätit för mycket snask?

Har inte ätit så ovanligt mycket godis dock... och här pratar vi finnar som man kan föreställa sig efter att man har mufflat i sig 3 chokladkakor på raken.
  • Dracarys
    Blobba skrev 2013-02-15 13:43:39 följande:
    Tack, visst ser det lovande ut. Det här var  7:de försöket.
    Testade Plus i december 2012 på BIM -2 men fick missfall BIM +4. Hoppas verkligen inte att det blir en repris på det! Har haft gravidsymptom lite mer än en vecka. Ömma bröst, trötthet och lite fler toabesök.

grattis!!!!
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?