7 månaden med försök.. Fler?
God Jul alla fina kvinnor ute i världen som följer denna tråd. Hoppas vi alla får en bra tid framöver var och en på sitt sätt! Njut på så kämpar vi vidare 2013!
God Jul alla fina kvinnor ute i världen som följer denna tråd. Hoppas vi alla får en bra tid framöver var och en på sitt sätt! Njut på så kämpar vi vidare 2013!
Oj vad ni skriver. Ska läsa ikapp:) Gott Nytt År på er alla förresten! Visst pratade vi om drömmar för "ett tag sen". Jag drömmer att jag får tvillingar i någon sorts dagdrömaktig historia. Vet inte om det är något jag vill eller fasar för eller om det bara är uppgivenheten för att det inte tar sig. Hursomhelst känns livet rätt bra just nu, men snart sätter ju berg-och-dalbanan igång ingen. Suck!
Spännande om det snart kommer ett plus i tråden!
Någon mer med väldigt mycket ÄL-värk? Börjar fundera på om det alltid varit så här eller om det är nytillkommet. Har ont i 2 dagar nu- riktigt ont stundtals. Känns skumt. Eller är det att jag tolkar kroppens signaler mer. Har ju alltid haft koll på min ÄL men nu är jag ju tim-analyserande Tempningen är så spännande!
För mig är det dock "konstigt" att sekret och kulmen av ökad sexlust infaller innan Äl med flera dagar. Hur har ni andra det? Eller är det det att man "börjar i tid" för att inte missa och sedan är man lite uttröttad på "hela grejen"?!