7 månaden med försök.. Fler?
Nu ska jag inte testa mer först jag har passerat mitt första bim-datum den 16.
Jag har alltid svullna och ömma bröst. Men inte nu. Så kanske hade jag ägglossning det senare datumet och inte där ff satte ut på mig. Iså fall är det för tidigt för svullna bröst. Borde komma i morgon isåfall. Tog ett test nu igen. Negativt. Fick ett spökstreck igår. Testlagret, har fått det innan och vet att det inte är ett riktigt. Var helt vitt. Men endå så höjdes hoppet lite då. Men som sagt, helt negativt idag. Men hade jag senare ägglossning så är jag bara på äl+7 istället för äl+11. Så hoppas hoppas att det fortfarande finns en chans för mig.
Jag har ju de senaste månaderna skrivit upp alla mina symtom i appen p-tracker. Ganska bra, då kan man gå tillbaka till hur det var andra månader så fort man får något symtom och tankarna rusar iväg. Oftast har jag haft de symtomen alla månaderna. Men INGA symtom än så länge. Inte ens ryggont.
Bim-1 eller -4 nu. Har inte testat på ett par dagar. Känner mig som vanligt. Inga pms överhuvudtaget. Inga ömma bröst. Det enda som skiljer sig åt är att jag fått 2 finnar! Väldigt ovanligt..... Tänker inte testa något mer, inväntar mensen och skulle den mot för all modan inte komma får jag testa då.
Spännande Ebba. Testat idag? Håller tummarna.