Anonym (tvålen) skrev 2013-02-03 22:14:45 följande:
Spännande Ebba! Men vad konstigt att de agerade som de gjorde när ni ju redan hade betalt för detta. Har hört både om smärtsamma och väsentligen problemfria spolningar. Verkar göra ondast om man har stopp så det hoppas vi väl att du inte har. Och har du det hoppas jag verkligen att spolningen ger effekt!! Du får berätta mer sedan! Ska tänka på dig imorgon!
Låter bra! Jag blir mer och mer nyfiken på den där Munkpepparn. Blir nog snart att prova för mig/oss med. Det är bara kvinnan som äter va?!
Själv är jag lite låg idag. Borde varit ÄL så det bara sjöng om det men denna månad verkar bli en "upp-och-ner"-månad. Hoppas bara att allt är försenat. Så brukar ju aldrig jag vara men det där med att sova mer och stressa av har ju spelat mig spratt förut. Konstiga kropp! NI får hålla tummarna att de reder upp sig för ett försök vill jag ju i alla fall få till denna månad. Det där med anovulatoriska cykler gör mig gaaaalen!! Annars går livet sin gilla gång. Två nya bebbar i bekantskapskretsen förra veckan och en ny graviditet. Jättekul, men, som ni vet, lite prövande också. Vi fortsätter jobba på i det tysta:)
Har börjat fundera lite på djupare saker i livet. Vet att vi pratat om det förut i tråden. Någon som också är inne på det nu? Borde jag ändra på saker i mitt liv för att lättare kunna nå det mål jag/vi vill nå? Svåra frågor som känns nog så viktiga i detta långlopp, men där funderandet kanske är viktigare än slutsvaret. Jobba mindre? Stressa mindre? Sova mer? Byta jobb? Mycket i mitt lilla huvud
Skickar ett hej till Blomma om du kommer in här något längre! Går allt bra?! Du får skicka lite grav-hormoner till oss andra!
Det är kvinnan som äter det. Eller jag har ju droppar så jag dricker det. Ja, den har gjort något bra för mig iallafall. Hade väldigt väldigt mycket ägglossningsflytningar.. Har jag aldrig haft innan. De första 3 dagarna jag drack det var hemskt. Jag hade huvudvärk, var jätterisig i magen. Så om du ska börja så rekommenderar jag att du börjar när du har nära till toalett om du skulle råka ut för biverkningarna. Nu efter drygt 2 veckor har jag inga biverkningar kvar.
Den har ju inte heller sabbat min cykel. Var lite orolig för det då den är väldigt regelbunden. Men den verkar funka som den brukar.
Idag fick jag min temphöjning så ägglossningen var väl inatt eller igår. Mannen kommer hem imorgon vid lunch.:(
Så jäkla typiskt. Även om ägget skulle överleva 24 h så missar vi det med några timmar. Tror att det hade varit ett bra försök med. Alla dessa flytningar plus att jag och mannen har inte setts på 2 månader så det är nog en rejäl bunt spermier som hade kommit. :)