7 månaden med försök.. Fler?
Och samma, jag har hört om många som haft just inga symptom som deras graviditetssymptom! Så det kanske är jättebra!
Och samma, jag har hört om många som haft just inga symptom som deras graviditetssymptom! Så det kanske är jättebra!
Det låter ju iofs lite skumt, är du säker på att du vet när ÄL sker? Lutealfasen brukar som mest variera 1-2 dagar mellan cyklerna. Däremot mellan mens och ÄL kan det variera rejält om man har otur.
Nej men tjejer! Ge inte upp förrän mensen kommer! Det finns ju som sagt många som inte plussar förrän efter BIM! Jag håller tummarna stenhårt för er! Någon av oss kommer ju att plussa den här månaden, undrar vem det blir! :)
Själv är jag bara på ÄL+5 så det är inte ens lönt att leta symptom ännu.
Ja vad kul Blomma! Men jag har längre lutealfas än du. :) Jag har fört dagbok med hjälp av period plus i ganska många månader nu och även om det är ganska likt månad till månad så har jag ändå kunnat konstatera att det aldrig är precis likadant så jag har jättesvårt att säga om nåt är annorlunda. Men men, är man gravid så visar det sig ju på testet om en dryg vecka. :)
Lycka till Dracarys! Har du testat idag?
Jag håller tummarna sååååå hårt för er!!!
Nä jag känner ingenting heller, men när jag tittar på mina anteckningar från föregående månader så har hav alltid haft mer eller mindre ömma bröst från ÄL och en vecka framåt, men den här månaden känner jag ingenting. Behöver ju inte betyda något, men jag hoppas också lite på att det skulle kunna vara ett tecken. :)
Jag tror att det bästa är att ha sex åtminstone varannan dag under hela sen period som ÄL kan tänkas inträffa. Då prickar man den oavsett vad testen säger. Men jag har lärt mig att jag har 16 dagar efter positivt test till mens och det tycker jag är superbra att veta.
Just nu känns det verkligen inte som det blivit något den här gången heller, brösten har börjat ömma på precis samma sätt som de brukar en vecka efter ÄL... ÄL +7 idag.
Nån som har testat idag?
Håller tummarna för dig Dracarys!