7 månaden med försök.. Fler?
Sån väntan på test... Bim på lördag men pga ovitrelle måste jag vänta till måndag... Segt...
Sån väntan på test... Bim på lördag men pga ovitrelle måste jag vänta till måndag... Segt...
Ja vi har ju bara hållit på i drygt ett år med sprutor och tabletter och det är inte jättelång tid i det stora hela.
Grattis, tvålen!!!
Ska på återbesök nästa vecka. Hoppas den försvunnit då!
Cystan är borta! Jag ska ta Provera, få mens och ska då börja mitt femte försök med Puregon!!! Så om typ 2 veckor kan jag börja.
Femte gången gillt, ja exakt :) Jag håller tummarna för dig också! Klart det kommer gå bra med lilla knytet.
Finns det ingen gravidtråd för dem som försökt länge?
Hållit på i 18 månader nu...
Pommac: Har ni ägglossning nu behöver du inte ringa ivf mottagningen, du ska ju bli gravid nu!!!.;)
Pommac: Jag hoppas då att det finns hopp för jag hoppas just på det, att det ska funka efter snart två års försök för egen del ;)
Märkligt att blöda bara en gång. Inget idag? Jag tänker precis som du, nidblödning.
Här har jag Bim på söndag, men ska testa på fredag då det är +10 dagar efter sista Ovitrelle. Jag mår konstigt i magen. Är hård och det hugger till så fort jag hostar eller trycker på. Dock i hela magen, inte bara livmodern.
Kul att vi är lika.
Jag är också på äl +11 idag. Har ingen koll på lutealfasen, har ju så oregelbundet.
Jag blir svullen efter måltid och hård i magen. Det molar och om jag hostar sticker det till. Dock bara sen igår kväll så jag får se hur det blir framöver, det kanske bara är nåt tillfälligt.