7 månaden med försök.. Fler?
Kunde inte riktigt hålla mig idag, gjorde ett test. Negativt, såklart... är ju fortfarande 5-6 dagar kvar till BiM. Varför kan man aldrig hålla sig?
Kunde inte riktigt hålla mig idag, gjorde ett test. Negativt, såklart... är ju fortfarande 5-6 dagar kvar till BiM. Varför kan man aldrig hålla sig?
(Testade eftersom jag hade skumt torr och lite rödaktig hy igår på magen. Väldigt underligt, har aldrig haft det förr.)
Nu mår jag illa också.
Eftersom vi inte riktigt vet exakt vilket klockslag vi har ÄL så kan fasen tyckas variera med ett antal timmar bara beroende på detta, kanske något dygn. Dessutom finns det individuella variationer - vi är ju inte maskiner. =) Du får ju utslag på ÄL under ett hyggligt stort tidsfönster, så beroende på när du testar så kan det variera något dygn eller så mellan månaderna, hur långt det är mellan ÄL och mens. =)
Jag testade igår igen (negativt) på BiM-4. Jag har varit frusen, haft ont i magen (legat med vetekudde sedan i fredags typ), haft det där hudutslaget på magen, varit illamående, magen känns spänd...
Men nej, nu är det slut med att testa. Antingen kommer tanten på fredag-lördag eller också inte.
Undrar vad annat jag har gjort med min stackars mage som hänger i fredag - tisdag? Jag har ätit en del stark mat (fajitas) och så ett julbord i fredags. Lite rödvin.
Nu gäller det snart... BiM imorgon. Tror inte att jag är gravid, men vi får se.
Räknade fel, det är ju i övermorgon jag har BiM. ;-P
Kunde inte hålla mig dock, testade negativt på BiM-2 nyss.