Inlägg från: Dracarys |Visa alla inlägg
  • Dracarys

7 månaden med försök.. Fler?

Kunde inte riktigt hålla mig idag, gjorde ett test. Negativt, såklart... är ju fortfarande 5-6 dagar kvar till BiM. Varför kan man aldrig hålla sig?

• Dracarys

(Testade eftersom jag hade skumt torr och lite rödaktig hy igår på magen. Väldigt underligt, har aldrig haft det förr.)

• Dracarys
    Juronjaure skrev 2012-12-09 21:13:02 följande:
    Är det ett gravtecken jag inte känner till? :D
    Ja, hudförändringar / torr hud kan vara en biverkning av graviditet. Dock sällan i vecka 3-4. =)

Jag hade också haft ont i magen och varit lite gasig, men det kan lika gärna vara symptom på julbordet från i fredags.
  • Dracarys
    Anonym (samma.) skrev 2012-12-10 12:19:08 följande:
    låter lovande..... Har du testat igen? Kanske trådens första plus är på gång. Håller tummarna. 
    Brukar må illa vid den här tiden efter ÄL. ;-P
  • Dracarys

Eftersom vi inte riktigt vet exakt vilket klockslag vi har ÄL så kan fasen tyckas variera med ett antal timmar bara beroende på detta, kanske något dygn. Dessutom finns det individuella variationer - vi är ju inte maskiner. =)  Du får ju utslag på ÄL under ett hyggligt stort tidsfönster, så beroende på när du testar så kan det variera något dygn eller så mellan månaderna, hur långt det är mellan ÄL och mens. =)

• Dracarys

Jag testade igår igen (negativt) på BiM-4. Jag har varit frusen, haft ont i magen (legat med vetekudde sedan i fredags typ), haft det där hudutslaget på magen, varit illamående, magen känns spänd...

Men nej, nu är det slut med att testa. Antingen kommer tanten på fredag-lördag eller också inte.

Undrar vad annat jag har gjort med min stackars mage som hänger i fredag - tisdag? Jag har ätit en del stark mat (fajitas) och så ett julbord i fredags. Lite rödvin.

• Dracarys

Nu gäller det snart... BiM imorgon. Tror inte att jag är gravid, men vi får se.

• Dracarys
    Ebba skrev 2012-12-12 08:22:43 följande:
    Lycka till Dracarys! Har du testat idag?
    Nä... nu tycker jag inte att det är någon idé, antingen kommer eländet imorgon eller också inte. Har jag inte fått någon mens på fredag så testar jag då. Om jag kan hålla mig. =)
  • Dracarys

Räknade fel, det är ju i övermorgon jag har BiM. ;-P
    Kunde inte hålla mig dock, testade negativt på BiM-2 nyss.

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?