7 månaden med försök.. Fler?
Calqyl skrev 2014-02-03 20:53:42 följande:
Det var jättehärligt i ungefär 2 dagar sen blev jag otålig igen ;) Skämmer bort mig alldeles för mycket med soffhäng och onyttigheter. Tänker att det kan vara bra att ha lite fett på magen när man ska ta sprutorna ;)Åh vad jag håller tummarna för dig! Hoppas hoppas!
Ja gud va man är trött på alla gravida.. Alla verkligen alla har blivit gravida under tiden vi försökt! och nu börjar en del komma till tvåorna.. Var på min systers babyshower igår, verkligen en utmaning som jag klarade med bravur så är väldigt stolt över mig själv ;) Tur dock att remissen skickats precis någon dag innan så jag var på hyfsat bra humör.
Har du hört något? Eller är kanske lite tidigt än..
Tack snälla! Behöver all pepp jag kan få. Lite tungt nu. Äl-spruta på väg ur kroppen och då blir jag sådär PMSig. Usch!!
Min syster får nu snart sin andra bebbe under tiden vi planerat och försökt få en (och hittills inte lyckats). Tycker också ALLA får barn. Sambon är mer nyanserad och säger att det finns hundratals som har det som vi men de ser vi inte och han har säkert rätt. Gäller bara att fokusera rätt. Inte lätt. VI får stöta varandra här. Det jobbigaste är nog att vi inte berättat för omgivningen, men hur hemligt kan det vara??? Svårt med alla ledigheter och så hela tiden som grädden på moset.