Anonym (tvålen) skrev 2013-04-13 12:43:39 följande:
Åh att de ska vara så segt för oss härinne. Men snart så. Ni som väntar, ta inte ut "förlusten" i förskott!! Själv längtar jag efter mensen som borde komma vilken dag som helst, så en ny cykel kan starta, förhoppnignsvis en med ÄL så vi ens har en chans att få till det. Har testat grapejuice några dagar men sedan glömt av (lite pga att jag blir sååå sur i magen och känner mig som jag hade magkatarr) så vi får väl se om det har någon effekt. Just nu så 0-hormonig man kan vara med viss PMS. Inte kul. Ingen som vill bolla IVF med mig? Jag får väl söka mig till någon annan grupp. Vi har blivit så "tysta"
Håller tummar och tår för er alla. Spännande vem som ska plussa härnäst! Hur har det gått Thotis?? Hoppas på er J och samma. Men du skulle ju plussa i maj, eller hur samma?!;)
Visst är det surt. Så få som plussar. Men samtidigt är det skönt att vara i en tråd där faktiskt inte alla plussar på ett löpande band. Varje tråd man går in i så blir det ju plus trots att de bara försökt ett par ggr. Tycker också att det är synd att det blivit så tyst här. Var inne i en annan tråd innan. Men nu har typ alla där plussat så lite bittert.
Synd att du inte klarar grapejuicen. Den var riktigt bra för att öka mina flytningar.
Kan tyvärr ingenting om Ivf. Men varför tvekar du? Är det hormonerna du var lite skraj för?
Och ja, Jag ska plussa i nu. Sista chansen för en 2013 bebis.