7 månaden med försök.. Fler?
Jag testade innan idag men neg. :(
Men kan nidis komma så sent, ska ju ha mens imorgon eller lördag? Gaaahh, vill så gärna tro att det är en nidis!
Fortfarande ingen mens. :/ Men tror inte så mycket på ett plus faktiskt. Men det hade varit riktigt roligt att överraska sambon med ett plus på hans födelsedag nästa vecka.
Mensen kom igår :( Faaan!
Men nu har jag börjat med munkpeppar, 3 gånger om dagen. Det är sååå frustrerande. Tycker alla i min närhet blir gravida men inte jag. Märker att sambon blev lika besviken som jag. Nu vill jag bara att mensen ska försvinna så vi kan börja om. Ska bli kul å se vad munkpepparn ger för effekt.
Hur går det för er andra?
Dricker även grapejuice varje morgon. Å ÄLtest. haha. känns som jag har provat allt snart. Funkar det inte denna gången så känns det som att det inte är meningen att det ska ta sig. Börjar ge upp hoppet lite.
Nu e mensen över för denna gången så nu laddar vi inför ett nytt försök. Jag borde ha ÄL om ca 1 vecka. Denna gången kör jag med grapejuice och munkpeppar.
Å tänkte även ta ÄLtest, konstigt nog hade jag ÄL känningar redan imorse. Kan de vara munkpepparn som spökar? Funderar på att börja testa redan imorgon ifall ÄL kommer tidigare iom juicen eller munkpepparn.
Är riktigt taggad - nu ska det bli bäbis! ;)
Nån som kan förklara det här med spolning för mig? Har googlat lite å har förstått att det kan "rensa rören" eller hur man nu ska förklara det. hehe.
Men kan vem som helst få det eller måste man vara under utredning? Ska man ha försökt en viss tid?
Hur går det till egentligen?
Denna månaden kör jag med munkpepparn och grapejuice och jag verkar ha fått ÄL väldigt tidigt denna cyklen. Skulle haft ÄL runt 23-24 Maj men fick utslag redan den 17 Maj, samt 18 och idag den 19:e. Kan det verkligen stämma?
17 Maj gjorde jag ett test som var starkt positivt.
18 Maj gjorde jag 2 test, första testet var väldigt starkt positiv, gjorde det på förmiddagen. Den andra testet blev negativt, den gjorde jag på kvällen.
19 Maj gjorde jag testet nu precis, vid lunch. Återigen var det STARKT positivt.
Jag e lite förvirrad, kan detta verkligen stämma? Eller ja, ÄL har jag ju tydligen men kan man få positivt i 3 dagar?