Inlägg från: längtareftermiraklet |Visa alla inlägg
  • längtareftermiraklet

7 månaden med försök.. Fler?

nu har jag bestämt mig, fast jag verkligen inte ville hälla i mig en massa saker och bli gravid helt naturligt så har jag tagit beslutet för att bara skita i allt och äta vad som helst som kanske skulle hjälpa..
     börjar med bisolvon metoden och rosenrot redan imorgon!
    får se om det hjälper har läst att massviss har blivit gravida av dessa två så hoppet är stort!

• längtareftermiraklet
    Blomma skrev 2013-01-19 08:36:11 följande:
    Ursäkta för min frånvaro i tråden! Men jag har väntat.. Och väntat och väntat på mensen.. som aldrig kom!!!!

Trådens första PLUS är här!! :)

Så ofattbart lycklig!!
    MEN ÅÅÅH FASEN VAD KUL BLOMMA!
    stort stort STORT grattis hoppas verkligen du smittar av dig till oss andra här i tråden!
    fick hopp nu! hur länge har du försökt och åt du något speciellt?

Kram till dig och bebben i magen från mig!
  • längtareftermiraklet

idag är jag så otroligt ledsen. En nära vän ringde mig idag och berättade att hon är gravid. dom började försöka precis innan oss, en endaste vecka innan oss tror jag det var! alltså jag borde ju ha blivit glad för hennes skull, jag älskar ju henne och önskar henne och hennes man det bästa men jag kunde inte hjälpa att bli så jäkla svartsjuk och jag känner mig som en jätte elak och dålig vän för det. alltså är jag en så dålig människa? jag förstår ingenting! alltså jag är ju en jätte bra människa, vad har hänt med mig? usch jag blir så ledsen på mig själv...

• längtareftermiraklet

alltså det är första gången jag inte känner av något alls innan BIM konstigt nog, eller så har jag blivit frisk från min skengravids symptom haha :D nej men jag får väl hoppas att det är ett gott tecken iaf.

förövrig har jag typ gett upp. gråter lite då och då på nätterna men annars har jag slutat tänka på bebis och graviditet helt och hållet under dagarna! skönt känns det iaf.

• längtareftermiraklet

Godmorgon tjejer!
    Vad kul att se dig blomma hoppas allt går som det ska och lycka till med fortsättningen!

Jag ville bara medela att idag går jag in på dag 30 i cykeln. har lagt en binda i trosan för säkerhetsskull men hoppas innerligt att det inte kommer något och att denna dag blir den bästa dagen i mitt liv. har aldrig paserat 29 dagar i cykeln utan att jag har fått mens så hoppet är stort! behöver hjälp tjejer, be för mig snälla ni!

om jag inte får mens idag tar jag ett test imorgon på BIM+2.

• längtareftermiraklet

mensvärk men ingen mens än så länge!
    känns hela tiden som att jag får den och springer raka vägen till toaletten men då finns ingen mens! YEEEJ!
    jag ber varje sekund att den ska hålla sig borta, för i såfall testar jag imorgon!
    alltså fattar ni 30 dagar utan mens?! har aldrig hänt förut! :o

• längtareftermiraklet
    Anonym (tvålen) skrev 2013-02-09 17:14:03 följande:
    Låter verkligen lovande. Håller tummar och tår och tänker på er!!!
    Åh vad du är gullig! tack så mycket!

fortfarande ingen mens och mensvärken är borta. bad just min man köpa hem ett test men jag undrar ifall det går att testa nu på kvällen för jag kan verkligen inte hålla mig till imorrn på morgonen! visar den rätt ifall jag tar testet ikväll eller? är det någon som vet som har tagit på kvällen?
  • längtareftermiraklet

alltså ser ni hur mycket klockan är? och här ligger jag och vänder och vrider på sängen. håller stickan i handen och skakar av rädsla. jag vill verkligen inte få ett minus imorn på morgonen! bestämde att jag skulle vänta till på morgonen för säkerhetsskull. alttså lovar ni mig att ni kommer stötta mig med era fina ord om det visar negativt? för jag kommer aldrig klara av det helt själv :(

• längtareftermiraklet

testade nyss med digitalt och genast kom det upp ett annat streck! Åh jag är så LYCKLIG!!! JAG KAN INTE FATTA ATT DET HÄR FAKTISKT HÄNDER!!

TITTAAAAAAAAAAAAAA!!!!

• längtareftermiraklet

TACK så jätte mycket alla ni som grattat! uppskattas jäätte mycket verkligen!!

Jag är 25 och min man är 35, hur gamla är ni då? Jag tycker inte du ska hänga dig på det här med ålder! alltså jag känner jätte många som är rund 40 och blivit gravida! så det är ju inte omöjligt, nu vet jag ju inte hur gamla ni är men men.. jag önskar er alla ett jätte stort lycka till och likaså som blomman slänger jag massor med gravidhormoner åt er!

kram

• längtareftermiraklet
    Anonym (Man) skrev 2013-02-11 17:42:22 följande:
    Nej, man vet ju inte vad som inverkar. Kanske hon fortfarande var så fertil när hon blev med de första, då var hon 30 och lite över, så ingen "hjälp" av orgasmer behövdes. Men sen när vi fick vår tredje när hon närmade sig 40 så hade fertiliteten sjunit så mycket att det aldrig skulle ha blivit något utan orgasmen. Så kan man ju också fundera.
    alltså under tiden vi försökte, fick jag jätte jäääättte sällan orgasm, nästan aldrig, efterssom jag var så insatt på bebis bebis bebis nu ska det bli bebis när vi hade sex. Och visst blev jag gravid endå, så att få orgasm gör ingen skillnad alls!

förövrigt är jag jätte oroad att något är fel, jag kännder ingenting alls idag! igår gjorde jag blodprov och det visade att jag var gravid också men då kände jag massor och mådde jätte illa på kvällen. Men idag när jag vaknade kände jag ingenting alls och fortfarande känner jag ingenting, (behöver gå på toa jätte ofta) men bara det.
    jag är jätte orolig...
  • längtareftermiraklet
    Blobba skrev 2013-02-15 13:43:39 följande:
    Tack, visst ser det lovande ut. Det här var  7:de försöket.
    Testade Plus i december 2012 på BIM -2 men fick missfall BIM +4. Hoppas verkligen inte att det blir en repris på det! Har haft gravidsymptom lite mer än en vecka. Ömma bröst, trötthet och lite fler toabesök.

MEN GRATTIS ÅHH VAD HÄRLIGT, DET ÄR EN UNDERBAR KÄNSLA! SÅ KUL MED MER PLUSS ÅT TRÅDEN!

tjejer det är verkligen så..alltså isen är bruten på riktigt 3 pluss åt tråden! mer mer mer vi vill se mer pluss nu!!

själv är jag nu inne på vecka 6, går på toa hela tiden, trött dygnet runt och hungrig dygnet runt, mår illa lite till och från.

Hur går det för er tjejer? jag håller verkligen tummarna för er alla!
  • längtareftermiraklet
    Pommac skrev 2013-03-10 20:47:46 följande:

Ja jag hade mens i tre dagar. Brukar ha mens i 6-7 dagar..
    Hej alla fina! det var länge sen jag kikade in här, är mitt inne i en period där mitt huvud och toalettstolen har blivit bästavänner! mår så illa och spyr hela tiden att jag nästan tror jag kommer dö.

ville bara hälsa på er alla! Och till dig pommac: Innan den månaden jag plussade hade jag också mens endast i 3 dagar då jag annars brukar ha det i 7 dagar! så du ska inte tappa hoppet även om du fick negativt på testet, det fick jag med men plussade sedan lite senare! :o

• längtareftermiraklet

Hej tjejer!

Det var länge sen jag var här inne och är jätte nyfiken för hur det har gått för er alla? Och till dig blomma om du ser det här, hur går det för dig pch bebis?

För mig går allt fint! är i vecka 11 nu. ska på mitt första ultraljud den 8 april, Längtar ihjäl mig!
    Jag vill tacka så mycket för all stöd jag fick från er innan jag blev gravid och när vi fortfarande försökte! och jag känner att det är min skyldighet att finnas där för er precis så som ni har gjort för mig. så jag är fortfarande kvar här och tittar in jätte ofta och önskar er alla verkligen ett jätte stort lycka till!

Kram på er!

• längtareftermiraklet

Hej tjejer! OJ vad det var länge sedan jag var inne här! har saknat er alla! Hoppas att allt går bra och att ni har hoppet kvar!

Själv är jag inne i 5 månaden och jag fick veta att det är en liten pojke som gömmer sig i magen på mig.
    Helt frisk är jag också från illamående och allt äckligt, men min bebis ligger långt ner och detta ska tydligen vara farligt så jag fick order av bm att vara sängsliggande i några veckor.. menmen sånt är livet. Jag ville bara kika in och hälsa!

Kram på er!

• längtareftermiraklet

Hej tjejer! oj vad det var länge sen! tiden går så fort! jag är i v 33 nu och snart är det dags för mig..
    känns lite sorgligt att titta in hit för det påminner mig om tiden jag var aktiv här också och trodde att det inte
     fanns en channs att jag skulle bli gravid, med detta vill jag att ni ska veta att er dag kommer också!!
    tappa aldrig hoppet och fortsätt försöka! snart är det er tur också!

Lycka till och ha det bäst fina ni!

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?