7 månaden med försök.. Fler?
Här är en till som är väldigt nere.. Testade negativt på Bim :(
Här är en till som är väldigt nere.. Testade negativt på Bim :(
Inte än men är på ÄL+16 så borde ju ha visat något på testet då tycker jag.
Får gå på försök nr tio på nyårsdagen istället..
Ja jag tror det iaf. Mina ägglossningstest har alltid visat positivt var fjärde måndag även om mensen varierat något. Tycker det verkar konstigt men så har det varit..
Hej! Jag har följt denna tråd länge men aldrig skrivit eftersom jag tyckt ni varit tillräckligt många ändå. Men nu när många plussat tänkte jag ni kanske ville ha sällskap av någon som fortfarande kämpar :) Vi har försökt i 1,5 år och är precis klara med utredningen som visade absolut ingenting.. Det är ju egentligen positivt men man blir ju frustrerad och undrar varför inget händer. Vi ska försöka på egen hand året ut och sen blir det ivf om vi vill.
Kram till alla som kämpar
Vi är 27 båda två så tillhör väl medelåldern ;) Våran utredning tog ca ett halvår och då gjordes på mig: blodprov, vul, spolning och kontroll hur spermierna rör sig i mig. Och min sambo undersöktes och fick lämna spermietest. Jag har regelbunden menscykel och äl. Med andra ord är allt precis som det ska men ändå händer inget..
Hm ja de har jag kanske.. Inte helt omöjligt ;) Jo man får ju försöka hålla hoppet uppe men det är svårt. Min syster har precis blivit gravid, tog sig på typ tredje försöket.. Självklart är man ju glad för hennes skull men Gud va jobbigt det är :( Har också börjat nytt jobb precis som ligger 20 mil hemifrån så nu ses jag och min sambo bara på helgerna. Så är inne i en ganska tuff period nu.
Jamen två befruktade ägg är väl bra? Man kan väl plocka ut flera stycken men så blir inget befruktat.. Håller tummarna för dig!
Tvålen: Usch va tråkigt att de känns som mensen är på väg :( Hur har det känts idag? Tycker absolut ni ska ge det minst en gång till (om det nu mot förmodan inte tagit sig denna gång). Man får ju i vanliga fall tre försök från landstinget så då borde det ju vara vanligt att det kan ta några försök.
Själv känner jag också att mensen är på väg, kommer nog imorgon. Det är ju det som också gör det helt omöjligt att släppa tankarna, när kroppen fysiskt påminner en hela tiden...
Tvålen: nej va tråkigt! Lider med dig :(
Själv brottas jag med många känslor, är så glad över mitt nya jobb där jag trivs jättebra men hela tiden ska man bli påmind om vad man inte har. Idag kom en som är mammaledig på besök med sin lilla bebis.. och när jag var och tränade pratades det på om barnträning hit och dit.. Och så PMS på det.. Och regnet gör gör inte en på bättre humör direkt :P