Inlägg från: Anonym (tvålen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tvålen)

7 månaden med försök.. Fler?

Anonym (samma.) skrev 2013-04-30 08:30:26 följande:
    Tack. Har äntligen börjat få lite ömma bröst. Skönt att känna något i allafall. 2 små incidenter med illamående igår. Men de var väldigt små och korta. Men det är ju positivt att jag börjar känna mer i allafall. 

Min man är så glad. Trodde aldrig att han skulle bli så glad som han är. Han har förvånat mig rejält. 
    Vad härligt. Vill  också glädja min man...
  • Anonym (tvålen)
    Juronjaure skrev 2013-04-28 22:51:16 följande:
    Åh tack :) Skönt att någon annan hoppas när jag inte orkar <3
    Hur går det?! ÄL + 11 idag va!? När har du BIM?!
  • Anonym (tvålen)
    Anonym (blomman) skrev 2013-05-03 12:26:12 följande:
    Fortfarande ingen mens. :/ Men tror inte så mycket på ett plus faktiskt. Men det hade varit riktigt roligt att överraska sambon med ett plus på hans födelsedag nästa vecka.
    Sitter och hooooopppasss för allt vad tygen håller!!!!
  • Anonym (tvålen)
    Juronjaure skrev 2013-05-03 14:46:15 följande:
    Spottings, mens på G...:(
    Så trist!!!

Jag känner lite "nyp" i tjejmagen. Hoppas hoppas det blir ÄL nästa vecka (eller när som helst snart). Nu är frågan om jag ska leva utan träning eller om det är bra att träna. Har ju provat olika varianter. Mina senaste försök att stressa av totalt och bara köra luuuugna pass har ju varit åt helskotta. Vad tror ni?!
  • Anonym (tvålen)

Tack för ert engagemang Har bestämt mig för att jag måste träna för att då mår jag bäst men jag ska försöka att inte köra för hårt. Mitt problem är att så fort jag tränar har jag svårt hålla vikten och då har jag fått för mig att det kanske inte är bra för barnalstrandet heller. Man inbillar sig ju iof sig rätt mycket nu när man fixat och trixat på området ett tag :-P Känner mig fortfarande "öm därnere" som precis innan ÄL så jag hoppas hoppas att det vill bli ett rimligt försök denna månad. Är lite före i tid men det kanske beror på alla "dunderkurer" jag privat Har ju bara superbilliga ÄL-test hemma och de visar bara -. Vet inte vad jag ska tro. Ska ge det nästa vecka med. Fortsätt gärna hålla tummarna!!

• Anonym (tvålen)
    Thotis90 skrev 2013-05-03 16:51:10 följande:
    BIM-7 idag. Jag väntar fortfarande på att få en tid för spolning. Har väntat i 7 veckor på måndag... 
    Trist väntan... Hoppas hoppas det blir innan sommaren. Du/ni har inte funderat på privata alternativ om du känner dig stressad och vill få det gjort? Fast det blir ju dyrare i och för sig... Vi fick tid samma vecka eftersom jag var i rätt tid i cykeln, privat då..
  • Anonym (tvålen)
    Anonym (J) skrev 2013-05-05 07:19:33 följande:

Säker? Kommit nå mer?

Klart du ska träna! Finns inget bättre än att få röra på sig hade jag haft mer tid hade jag Så gärna rört mig mer!

Ja det är väl ingen nyhet att man får vänta länge inom vården... Men se det från den ljusa sidan, ni är en bra bit på väg

BIM-8 idag och igår sa min sambo han är säker på att jag blir gravid denna gången. Är du inte det redan? Sa han nästa helg får du veta, sa jag. Då blev han nervös haha
    Go girl!!!
  • Anonym (tvålen)
    Thotis90 skrev 2013-05-05 19:29:58 följande:
    Det kostar 2000:- att spolas på privata kliniken här och vi tycker inte att det är värt det (en hel utredning kostar 3200:- )
    Förstår er till fullo. Ni har ju lite mer tid att vinka på jämfört med oss också med tanke på åldern såklart, men jag förstår samtidigt hur frustrerande det är att vänta på nästa "steg" och nästa för det verkar ta lite längre då landstinget är inblandat. Håller mina tummar att det blir innan sommaren!
  • Anonym (tvålen)
    Juronjaure skrev 2013-05-05 19:10:59 följande:
    Ja, Anonym (J), det är definitivt mens. Hur mycket man än griper efter halmstrån så går det inte att förneka att jag fick mens även denna månad :P Jävla skit.
    Dubbel
  • Anonym (tvålen)
    Anonym (blomman) skrev 2013-05-05 20:11:26 följande:
    Mensen kom igår :( Faaan!
    Men nu har jag börjat med munkpeppar, 3 gånger om dagen. Det är sååå frustrerande. Tycker alla i min närhet blir gravida men inte jag. Märker att sambon blev lika besviken som jag. Nu vill jag bara att mensen ska försvinna så vi kan börja om. Ska bli kul å se vad munkpepparn ger för effekt.

Hur går det för er andra? 
    Usch vad trist!! Hoppas munkpepparn gör under för dig eller i alla fall inger dig/er nytt hopp! Härhemma börjar det bli lite trist eftersom sambon gett upp litegrann även om han inte säger det rakt ut och jag är just nu relativt hoppfull (kanske för att det förhoppningsvis är ÄL snart eller pga att jag hamnat i något slags harmoni i och med våren). Då blir jag också lite dyspeppad. Samtidigt tänker jag på andra tex dig samma (vinkvink) som lyckades för egen maskin vid inte purung ålder och efter ganska många månader. Jag tror ju fortfarande på oss!! Och så tänker jag att kan jag med mina negativa åldersodds så borde ni andra ynglingar i så fall också snart få plussa!

Det var de där med OM...
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?