längtareftermiraklet skrev 2013-03-25 20:44:39 följande:
Hej tjejer!
Det var länge sen jag var här inne och är jätte nyfiken för hur det har gått för er alla? Och till dig blomma om du ser det här, hur går det för dig pch bebis?
För mig går allt fint! är i vecka 11 nu. ska på mitt första ultraljud den 8 april, Längtar ihjäl mig!
Jag vill tacka så mycket för all stöd jag fick från er innan jag blev gravid och när vi fortfarande försökte! och jag känner att det är min skyldighet att finnas där för er precis så som ni har gjort för mig. så jag är fortfarande kvar här och tittar in jätte ofta och önskar er alla verkligen ett jätte stort lycka till!
Kram på er!
Gud vad tiden går snabbt. Här går det dåligt. Tempdipp idag, vilket betyder att mensen kommer idag eller i morgon. Ännu ett misslyckat försök. Jäkla skit.
Låg och funderade på det här med ivf igår. Blev ännu mer deprimerad då. Min man är ju inte svensk, han är inte ens från europa. Han har ett arbetstillstånd i frankrike. Men ivf är väl uteslutet för oss då? Någon som vet hur det fungerar. Antar att han måste vara svensk, eller ha svenskt uppehållstillstånd för att vi ska kunna få det genom sjukvården. Räcker knappast med mig?
Eller man kan kanske göra det någonstans i europa där det inte kostar en förmögenhet. Hans land är uteslutet med då jag inte är medborgare där. Många funderingar nu.