7 månaden med försök.. Fler?
Kram till dig!
Men blobba, det är ju ett solklart plus!!! Stort grattis!!! Vilket försök tog det sig på?
Tvålen, jag tycker du svarade vendel så himla bra för oss alla, det känns väldigt okänsligt att trampa rakt in i en tråd och kasta ur sig sånt där, så skönt att du svarade så bra! Tack för det! <3 Och jag håller verkligen tummarna för att ni inte ska missa nästa ÄL!!
Och samma, tack du med för bra svar till vendel! <3 Hur har du det?
Själv är jag precis hemkommen från en härlig helg, vi har bott på hotell och haft det mysigt, så jag har inte hunnit tänka så mycket på eventuella symptom vilket ju är skönt som omväxling. :) Men det som är lite konstigt är att jag i bilen på vägen hem började få lite småont i magen, långt ner liksom, lite liknande mensvärk, men mycket lightare så att säga... Jag trodde att byxorna kanske var lite tajta så jag knäppte upp dem, men det hjälpte inte och efter ett tag märkte jag att jag satt och höll ut bältet en bit från magen, för att det gjorde lite ont... Man har ju läst mycket om att molvärk långt ner i magen kan vara ett tidigt graviditetstecken, men jag är ju bara ÄL+7? Vad tror ni, kan det vara nåt?