• Calqyl

7 månaden med försök.. Fler?

Hej! Får man hänga på här? Ni verkar vara ett härligt gäng :) Skrattade gott åt alla "symtom" jag är precis likadan! Jag har BIM den 19:e så ligger väl i fas med er ;) och letar symtom varje dag! Kan också säga att det är försök nr nio så denna månaden är extra tung då man kunnat vara höggravid istället för att sitta här och inbilla sig symtom :/

• Calqyl

Tack! Ja jag med, har senaste gångerna funderat ut olika bortförklaringar till varför man inte ska dricka på nyår utan att vännerna misstänker något men känns inte som det lär behövas :/ Ja ett januariplus är väl helt okej också, så kan man skåla i skumpa på nyår ;)

• Calqyl

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - BIM-lista Thotis90 - 14/12 Dracarys - 14/12 Anonym (samma.) - 16 eller 19/12 Tvålen 19/12 Calqyl 19/12 Blomma - 20/12 Ebba - 21/12 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

• Calqyl

Vafan blev inte så bra ;) vet inte om det är för att jag skriver på en iPad? Det såg bra ut innan jag skickade det...

• Calqyl

Hm jag har litat blint på ägglossningstesten för jag märker inte på mina flytningar när jag har ÄL så hoppas verkligen dom stämmer..

• Calqyl

Dracarys: Vi har velat ha barn jättelänge men velat vänta tills jag var klar med skolan och fått jobb men sen bestämde vi att vi inte ville vänta så länge utan att jag istället skulle bli gravid i slutet på utbildningen och skulle söka jobb under tiden jag var mammaledig. Jag blev klar med skolan i september men har varken barn eller jobb.. Känns dumt att försöka bli gravid när man är arbetslös men samtidigt har vi försökt så länge utan att det blivit något så vågar inte skjuta på det heller.. Ibland tror jag att jag inte blir gravid för att jag alltid sagt att jag vill ha ett jobb först ;)

• Calqyl

Jag har Bim på onsdag men har PMS som vanligt och känner att mensen är på väg så lär väl få börja nya året med försök nr tio, har ÄL på nyårsdagen..
    Har tyvärr ingen erfarenhet av varken bidrottninggele eller tempning :/
    Håller tummarna för er som har Bim nu i dagarna!

• Calqyl

Jag har Bim imorgon och är supernervös! Brukar få små blödningar dagarna innan men det har jag inte fått än så hoppas hoppas! Kommer dock bli sjukt besviken om det inte är något nu när kroppen fått mig att hoppas..
    Hur går det för dig blomma?

• Calqyl

Samma: Nä jag har inte testat, vågar inte för klarar inte få ett negativt så vill hellre vänta på ev mens.
    När är det du har Bim? Det kan väl visa negativt precis innan Bim även om man är gravid så hoppet borde väl inte vara helt borta?

• Calqyl

Såg att du precis skrivit att du har Bim på torsdag! Men då fortsätter jag hålla tummarna för dig :)

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?