• Putt B

MIna bröst

muffan skrev 2013-01-14 14:21:28 följande:
    Har b-c kupa, lite beroende på bh-modell. Är nöjd med mina bröst. De är absolut inte perfekta, men många har uppskattat att gosa med dom ;) Jag skulle aldrig kunna tänka mig att operera om dem på något vis. Man får ta mig som jag är helt enkelt.

Ser perfekta ut.. och mycket inbjudande... finns inget att operera på dom !
  • Putt B
    NoteturNomen skrev 2013-01-15 14:02:18 följande:

Päklädda lökar... På mage på köksbordet, av nån konstig anledning?? Tungan ute
    Underbar utsikt !
  • Putt B
    peridoten skrev 2013-01-15 17:28:14 följande:

Gör om, gör rätt! Solig 

Underbart läckert.. spänner bra där !!
  • Putt B
    Anonym (Busted) skrev 2013-01-15 20:48:14 följande:
    Vilken märklig tråd.... och vad med bröst det finns. Underbart! Får man vara med trots att man är "over the hill"?  

Kanonfin bild..och mognare kvinnor vinner alltid i längden...
  • Putt B
    Anonym (USCH) skrev 2013-01-21 06:36:44 följande:

Nej jag ar inte en av dem, jag ar en kvinna och tycker det ar patetiskt att sitta och lagga upp bilder pa ens brost....och till vem? Ackelgubbar!
    Så för att vi uppskattar ett par vackra bröst så är vi äckliga ?

Låter som en riktigt bitter kvinna.... har du inte fått cred för dina bröst ?...
  • Putt B
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 00:43:03 följande:
    Hehe.. :) drog upp tröjan alldeles alldeles nyss

Jättefina.. ser riktigt goda ut ;) Och absolut inte för små...
  • Putt B
    Anonym (sillan) skrev 2013-01-20 20:56:43 följande:
    hehe jag älskar stora fasta bröst helt enkelt ;) va inge fel på de jag hade innan men de va för små för min smak.. skickar med en förebild så kan ni jämföra :P

Absolut inget fel på dom innan heller... resten av dig ser ju mycket trevligt ut det också ;)
  • Putt B
    Anonym skrev 2013-01-21 10:08:48 följande:
    Eller så anser hon att hennes bröst inte till allmänt beskådande. Tycker med att denna och resten av dessa tråder är ganska patetiska. Tjejer som söker självbekräftelse och desperata män (?) som runkar till dom.
    Jag älskar att titta på bröst.. men att sitta och titta på FL och runka.. det steget är långt...

Gillar du inte trådarna så håll dig därifrån, eller låt bli att kommentera i alla fall.. ingen här vill höra det du skriver..
  • Putt B
    Anonym (USCH) skrev 2013-01-21 11:26:56 följande:

Ja, jag svarar da jag far svar och vill svara tillbaka. Inte for att jag vill kolla pa tragiska manniskor som lagger ut sina brost pa FAMILJELIV haha.  
    Ska vi låta bli att svara denna tragiska människa..? eller vad säger ni ?
  • Putt B
    Anonym (xx) skrev 2013-01-21 12:31:37 följande:
    Haha jag fick ett mail från moderato att de hade plockat bort "Sillans" bröst-bild, var ju inte ens mina Förvånad.
    Synd på vacker bild.. men man kan ju alltid lägga upp den i sitt album under "starka bilder".. fick lägga min helkroppsbild där då den ansågs "olämplig"
Svar på tråden MIna bröst