• Putt B

MIna bröst

Anonym (hm) skrev 2012-11-10 10:54:24 följande:
    Mina bröst är väldigt fasta och runda och stora. Jag har storlek 75E och är väldigt nöjd med mina bröst. Trivs jättebra, det enda ''dåliga'' är att jag får jävlans ont i ryggen och svårt att hitta BH ibland.
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-11-12 19:52:42 följande:
    Kan inte alla lägga upp bilder på sina bröst?
  • Putt B
    Anonym (hm) skrev 2012-11-13 10:30:29 följande:
    Jag gör det om någon annan börjar =D
    Har ju inga att visa, men jag bevakar tråden ..
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-11-13 16:20:57 följande:
    Vadå, killar gillar ju tuttar, och tuttar som tuttar. Men alla har inte så mycket muskler, vad gör man då? :(
    Och nu snackar vi ju tuttar, inte killars muskler...
  • Putt B
    vampyren skrev 2012-11-13 17:32:32 följande:
    Du kan nog se bröst på annat håll om det är så viktigt ;)
    Och du är här för att reta dig på folk märker jag...
  • Putt B

Kanonfina bröst.. modigt av dig att visa.. inga fel på dom..

• Putt B

Kanonfina du oxå... var stolt !

• Putt B
    Anonym skrev 2012-11-13 22:10:40 följande:
    Väldigt diplomatiska (eller kåta?) killar här?! Oavsett utseende på brösten så säger ni "Vackra!"
    Anar att ni vill motivera fler att legga upp bilder men jag uppfattade inte detta som en bildtråd. 
    Jo du har så rätt... en kille kan ju absolut inte kommentera utan att ha en baktanke..eller hur... vi har egentligen ingen mening, utan uppskattar och ger komplimanger enbart för att lura stackars oskyldiga kvinnor att visa upp sig.. Tror de flesta vet att det finns andra sidor på nätet där man kan se både bröst och fittor om man vill... så sluta vara så satans cynisk..
  • Putt B
    Anonym (inlägg 99) skrev 2012-11-14 10:16:19 följande:
    Ok, här kommer den nakna sanningen. Svårt att ta bild på dig själv... (Det ser mkt värre ut från sidan)

Ska försöka få operation via landstinget eftersom jag har så ont när jag har bygelbh. Har fått hjälp att prova ut av experter, men det tar bara någon vecka sedan börjar det göra ont igen.

Hemska som du beskriver dom i #99 kan jag inte hålla med om, men jag förstår att du vill göra någonting åt det.. på sätt och vis är det något speciellt med alla bröst..även dina.. jag tror nog att din man/sambo uppskattar dom i alla fall.. varför har det blivit sådan skillnad på dom ?... även om du har problem och inte uppskattar det olika utseendet så tror jag att dom säkert fyller sin funktion och är mysiga i alla fall.. lycka till..
Svar på tråden MIna bröst