Inlägg från: Myysan |Visa alla inlägg
  • Myysan

Är det någon som fått havandeskaps penning som jobbar på McDonlads

Jag undrar bara ifall det är någon här inne som jobbar på McDonlads som har fått havandeskaps penning.. Och ifall eran chef var villig att hjälpa er att få detta.  Och hur tidigt ni sa fråga om så kallad omplacering som man tydligen måste göra vilket kan vara väldigt svårt när man jobbar där. Jag får ny chef på måndag och känner inte alls denna tjej. Vet inte alls hur hon är.

• Svar på tråden Är det någon som fått havandeskaps penning som jobbar på McDonlads
  • Myysan

Eftersom jag får i maj så kommer jag att vara mamma ledig till aug lite svårt att inskola innan sommaren. Har även foglossning så nu är jag sjukskriven 25% tänker försöka att söka havandeskaps penning i allafall och hoppas på att få detta.. Hur har du d på ditt jobb?? har du en chef som hjälper dig?? Jag jobbar ju på instore vilket kan försvåra det lite eftersom jag inte i heller kan stå i köket klara inte av den äckliga lukten.. Inte alls kul... Så d blir bara kassa för mig är väldigt jobbig i längden..

• Myysan

Emmi T; tyvärr har jag oxå en sådan chef och hon är dessutom en tjej.. Men verkar inte fatta att det kan vara jobbigt.. Hon har själv inga barn.. Jag är i allafall glad att medarbetarna förstår mig.. Dessutom är skiftledare oxå.. Men funderar på att sluta köra skift nu under graviditeten känner att jag snart inte orkar ha detta ansvar mer.. Min hälsa är viktigare än mitt jobb.. Hoppas på att hon kommer hjälpa mig och skriva att hon tycker att jag borde få havandeskaps penning eftersom hon vet att vissa dagar får jag gå hem för att jag har så ont i ryggen.. D e bara hon som får d svårt i slut ändan att få in ngn för mig..

• Myysan

Tessan87: tyvärr har jag haft väldigt mkt problem med min chef så hon kommer nog inte vilja hjälpa mig med detta.. Hon bara jobbar emot mig tyvärr.. Har ju även foglossning inte kul..

• Myysan

Jag har foglossning med och detta har jag skrivit är sjukskriven 25% redan..

• Myysan

Jag fick havandeskaps penning och detta känns bra.. Eftersom jag även fått inflamation i foten med och är sjukskriven för tillfället

• Myysan

Tyvärr så beror d mkt på vad man skriver och sen e jag sjukskriven med..för foglossning och inflamation och ledvärk i min fot..

Svar på tråden Är det någon som fått havandeskaps penning som jobbar på McDonlads