• safini

Fitline

Hej :) 
    Undrar om det är någon som äter fitline som vill dela med sig av sina fantastiska resultat? Någon som lyckats bli gravid med hjälp av det?
    Jag har ätit produkterna under en kortare period o märker redan av fantastiska resultat!  o kan verkligen från hjärtat rekommendera det!
    Hoppas att den förutom att få mig att vara piggare, sova bättre, gladare o tålmodigare (o massa mer) även nu kan hjälpa mig i bebisverkstaden! :)

• Svar på tråden Fitline
  • Em me

Får du svar På frågan så meddela:) jag började med fitline i måndags för att försöka bli gravid mm. Försökt i snart två år, två mf på vägen..

• safini
    Em me skrev 2012-11-08 21:40:51 följande:
    Får du svar På frågan så meddela:) jag började med fitline i måndags för att försöka bli gravid mm. Försökt i snart två år, två mf på vägen..
    Åh:) Välkommen hit då :) Då kan vi följas åt :)  Vi har försökt närmare tre år.. började med Fitline för ett tag sen.. o hoppas verkligen på att de ska funka.. :)
    Jobbigt med missfallen :( Men håller tummarna för bättre lycka nu.. När har du nästa BIM? *nyfiken*

• Em me

Jag har inte fått tillbaka mensen sen mitt senaste mf som va 29/9 ingen mens och inget plus tills idag, anade ett svaaagt plus, kan va en skugga.. Undrar om de kan va pga slagget fitline driver ut med??? Kan de missvisa med tanke på den gamla graviditeten? Håller tummarna sååå !!! Testar på måndag igen. Vad är din historia?

• safini
    Em me skrev 2012-11-09 22:21:45 följande:
    Jag har inte fått tillbaka mensen sen mitt senaste mf som va 29/9 ingen mens och inget plus tills idag, anade ett svaaagt plus, kan va en skugga.. Undrar om de kan va pga slagget fitline driver ut med??? Kan de missvisa med tanke på den gamla graviditeten? Håller tummarna sååå !!! Testar på måndag igen. Vad är din historia?
    Åh, jag håller tummarna för din skull jag med.. borde inte vara den "gamla graviditeten" som syns på testet fortfarande tycker man ju? Så de låter ju lovande... var några dagar sen du skrev de där, så berätta gärna hur de har gått? :)
    Du skulle testa igen idag va? Håller tummar och tår!! ;)
    Vi har haft oskyddad sex i ungefär 2,8 år... o inget har hänt alls ännu :(
    Men de måste nästan vara värre för er med MF o så... :( 
    Man hoppas o hoppas o blir besviken hela tiden.. börjar ta ordentligt på krafterna nu.. men jag har fått kraftiga ÄL nu för tiden så ja har fått upp hoppet lite!
    Hade mens sist den 30/10 (räknat från första dagen) Så nu borde jag ha ÄL vilken sekund som helst ;)  
    Vet du hur många dagar efter ÄL man kan börja testa sig?
    Kram 
  • Em me

Åh idag var de starkt:) så gravid är jag! Vet du om de är ok att äta fitline ändå, skulle gärna fråga någon personligt som kan men vill ju inte berätta att jag är gravid.. Tråkigt att ni inte lyckats på så lång tid:/ varit hos läkaren? Kollat tsh mm?? Jag tror inte jag har de värre med mf, de är svin tufft, men har ju inte din variation att jämföra med. Första mf var de 9(!) på mitt jobb som lyckades, jag kände mig så misslyckad! Sagt upp mig där nu... Andra va nyss, fick inte tbx menen emellan. Läste att de kunde va lättare direkt efter ett mf, de va de nog. De är nog olika från person till person når man kan testa, första gången +a jag tre v sent med jätte svagt plus, denna gången troligen 3 dagar innan bim(men kunde inte lita på resultatet..)

Kram

• safini
    Em me skrev 2012-11-12 17:56:48 följande:
    Åh idag var de starkt:) så gravid är jag! Vet du om de är ok att äta fitline ändå, skulle gärna fråga någon personligt som kan men vill ju inte berätta att jag är gravid.. Tråkigt att ni inte lyckats på så lång tid:/ varit hos läkaren? Kollat tsh mm?? Jag tror inte jag har de värre med mf, de är svin tufft, men har ju inte din variation att jämföra med. Första mf var de 9(!) på mitt jobb som lyckades, jag kände mig så misslyckad! Sagt upp mig där nu... Andra va nyss, fick inte tbx menen emellan. Läste att de kunde va lättare direkt efter ett mf, de va de nog. De är nog olika från person till person når man kan testa, första gången +a jag tre v sent med jätte svagt plus, denna gången troligen 3 dagar innan bim(men kunde inte lita på resultatet..)
    Kram
    Grattis på dig!!! /er!!! Vilken lycka!! :D Jag vet inte om man ska äta de då man är gravid, men ja kan kolla upp det åt dej om du vill :) Kan skriva svar på det i morgon :)

Usch vad jobbigt de måste ha varit att gå till jobbet varje dag med en situation som den :(  kan nästan inte ens föreställa mig!! 
    Ja, de är lättare att bli gravid efter både grav.och MF..

Men åter igen STORT grattis, denna gång kommer det gå bra!! :)
    Kram! 
  • safini

Jag har ÄL as we speak nu.. så jag håller tummarna stenhårt för att de "tar" sig för mig med snart! Fattar inte hur ja ska orka hålla mig mååååååånga dagar innan man kan börja testa igen...o igen.... o igen..... Men kan lova dig att de är en kraftig ÄL ja har nu, har nog aldrig känt av den så kraftigt förr... så nu är ja hoppfull! :)

• Em me

Har googlat massa om de, inte sett att de skulle va några problem... Men minsta vink och jag slutar med de! Så vore jätte snällt om du ville kolla upp de åt mig:) och tack så mycket för grattis:) en dag i taget för mig nu:) håller tummarna för att fitline gjort susen med din ÄL ! Låter ju lovande:)

• CupcakeDream

Hej:) hade just ett litet infomöte om fitline och ska börja med det:) och det är ingen fara att ta fitline under graviditet eller under amning :) jag va tvungen att fråga eftersom jag själv försöker skaffa barn :) jag är nyfiken och förväntansfull, rädd att det inte ska kännas men jag tror ändå det!

• Em me
    CupcakeDream skrev 2012-11-13 20:02:04 följande:
    Hej:) hade just ett litet infomöte om fitline och ska börja med det:) och det är ingen fara att ta fitline under graviditet eller under amning :) jag va tvungen att fråga eftersom jag själv försöker skaffa barn :) jag är nyfiken och förväntansfull, rädd att det inte ska kännas men jag tror ändå det!

Skönt att veta:) men nu är mina bröst minre ömma.. Så rädd för mf..
  • safini
    Em me skrev 2012-11-14 05:49:22 följande:

Skönt att veta:) men nu är mina bröst minre ömma.. Så rädd för mf..
    men det där med brösten kan pendal från en vecka till en annan har ja hört.. att de kan komma en period då brösten är mindre ömma.. så försök att inte stressa upp dig.. även om ja vet att det är svårt.. skickar dej en lugnande kram!

• safini
    CupcakeDream skrev 2012-11-13 20:02:04 följande:
    Precis den infon ja fick fram med :) Välkommen hit förresten! :)
    När har du BIM, och hur länge har du försökt bli med bebis?? *nyfiken*

• safini

Mina bröst ömmar massor nu :/ men det är alldeles för tidigt för att va grav. tecken antar ja.. har nog med ÄL att göra.. men usch va ont de gör... brukar ha ont i hela brösten vid ÄL och mens o så.. men nu är de bara på själva vårtorna.. hmm...

• CupcakeDream

Safini: jag har nog typ äl idag eller i morgon om jag får någon. Har använt pergotime denna månad:) så om ca två veckor blir det väl mens då:)

• safini
    CupcakeDream skrev 2012-11-15 11:05:23 följande:
    Safini: jag har nog typ äl idag eller i morgon om jag får någon. Har använt pergotime denna månad:) så om ca två veckor blir det väl mens då:)
    Aha.. spännande! Mys på nu då ;) 

• safini

Fick hem mina stickor från testlagret idag... o nu känns väntan äääännu längre! *pust*

• safini
    CupcakeDream skrev 2012-11-15 11:05:23 följande:
    hur går de för dej cupcakedream?? :)
  • CupcakeDream

En vecka efter äl och har isf inte testat ännu, jag är dålig på att ta mina drinkar glömmer av dom. Men inbillar mig att jag är piggare så jag tagit dom. Hur går det för dig?

• Hugful80
    CupcakeDream skrev 2012-11-23 17:33:27 följande:
    Men inbillar mig att jag är piggare så jag tagit dom.
    Efterson FitLine knappt innehåller mer än C-vitamin brus på apoteket beskrev du precis hur det fungerar, genom placebo. Man inbillar sig att det fungerar och så gör det det. Tror man...
    För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • Darimna

Jag försökte starta en liknande tråd som denna idag, men har inte fått några svar.

Så om ni är kvar på familjeliv kan ni väl berätta hur det gått och hur effekterna blev efter lång tids användning? 

Jag har tagit dem ett tag men inte märkt någon förbättring alls än. Märker jag inte stor skillnad innan det har gått 30 dagar så får jag ju lämna tillbaka dem så jag får pengarna tillbaka. Dyrt som stryk är det, men man vill ju SÅ gärna att det ska vara sant med alla solskenshistorier om hur mycket bättre man mår... 

Har mått dåligt så många år nu... 

Svar på tråden Fitline