• Em me

Fitline

Får du svar På frågan så meddela:) jag började med fitline i måndags för att försöka bli gravid mm. Försökt i snart två år, två mf på vägen..

• Em me

Jag har inte fått tillbaka mensen sen mitt senaste mf som va 29/9 ingen mens och inget plus tills idag, anade ett svaaagt plus, kan va en skugga.. Undrar om de kan va pga slagget fitline driver ut med??? Kan de missvisa med tanke på den gamla graviditeten? Håller tummarna sååå !!! Testar på måndag igen. Vad är din historia?

• Em me

Åh idag var de starkt:) så gravid är jag! Vet du om de är ok att äta fitline ändå, skulle gärna fråga någon personligt som kan men vill ju inte berätta att jag är gravid.. Tråkigt att ni inte lyckats på så lång tid:/ varit hos läkaren? Kollat tsh mm?? Jag tror inte jag har de värre med mf, de är svin tufft, men har ju inte din variation att jämföra med. Första mf var de 9(!) på mitt jobb som lyckades, jag kände mig så misslyckad! Sagt upp mig där nu... Andra va nyss, fick inte tbx menen emellan. Läste att de kunde va lättare direkt efter ett mf, de va de nog. De är nog olika från person till person når man kan testa, första gången +a jag tre v sent med jätte svagt plus, denna gången troligen 3 dagar innan bim(men kunde inte lita på resultatet..)

Kram

• Em me

Har googlat massa om de, inte sett att de skulle va några problem... Men minsta vink och jag slutar med de! Så vore jätte snällt om du ville kolla upp de åt mig:) och tack så mycket för grattis:) en dag i taget för mig nu:) håller tummarna för att fitline gjort susen med din ÄL ! Låter ju lovande:)

• Em me
    CupcakeDream skrev 2012-11-13 20:02:04 följande:
    Hej:) hade just ett litet infomöte om fitline och ska börja med det:) och det är ingen fara att ta fitline under graviditet eller under amning :) jag va tvungen att fråga eftersom jag själv försöker skaffa barn :) jag är nyfiken och förväntansfull, rädd att det inte ska kännas men jag tror ändå det!

Skönt att veta:) men nu är mina bröst minre ömma.. Så rädd för mf..
Svar på tråden Fitline