• safini

Fitline

Hej :) 
    Undrar om det är någon som äter fitline som vill dela med sig av sina fantastiska resultat? Någon som lyckats bli gravid med hjälp av det?
    Jag har ätit produkterna under en kortare period o märker redan av fantastiska resultat!  o kan verkligen från hjärtat rekommendera det!
    Hoppas att den förutom att få mig att vara piggare, sova bättre, gladare o tålmodigare (o massa mer) även nu kan hjälpa mig i bebisverkstaden! :)

• Svar på tråden Fitline
  • safini
    SilverEmma skrev 2012-11-03 08:53:24 följande:
    Har inte hört så mycket positivt om fitline, förutom av en bekant som försökte pracka på alla det här "fantastiska" preparatet.
    www.expressen.se/halsa/ar-vitamintillskotten-.../
    Vad tråkigt att du fått höra om fitline på ett negativt sätt :( För det har verkligen förändrat livet på många sätt för mig i alla fall.. men så är det med det mesta som är "nytt", att de finns många skeptiker.. tro mig, jag var en ibland dom.. men har fått erkänna att de faktiskt fungerar! :) 
    Har fått tillbaka all ork o energi som ja saknat sååå länge av olkia anledningar tillexempel.. o som trebarnsmor är det som att hitta guldet vid regnbågen slut ;) Dessutom har ja fått kraftigare ÄL, o rikligare menstruation :) Samt fått min migrän botad :) Så jag är iaf helnöjd!! :) Har annars provad att äta både zink, magnesium, alla sorters vitaminer o mineraler från apotek o hälsokost.. o inget har rikitgt funkat för mig :/ Antar att ja inte fick till en bra sammansättning av de olika preparaten :)) Men de får man ju med fitline. man slipper vara näringsexpert för att ge kroppen ALLT den behöver.. :) Min sambo har dessutom ADHD, o har blivit mycket lugnare o harmoniskare sen han började med Fitline, o han berättar att han är så tacksam över att vi hittat det här.. Så jag har inget negativt att säga om Fitline :) 
  • safini

Ja träffar människor varje vecka som har fått fina effekter av Fitline, nyss träffade ja en man med MS.. han hade inte känsel från midjan o ner.. Han startade en kur från Fitline.. har nu ätit i 3 månader o har REDAN fått ökat känsel, han känner sina fötter o sina ben.. har nedsatt funktion såklart.. men han kan gå!! :) Han berättade sin historia o de va nog inte bara ja som va nära tårar den kvällen ;) 
    Den ökar blodgenomströmningen i kroppen och syretillförseln.. så antagligen fick han genomströmmning nu där han ingen haft förut :) 

• safini
    SilverEmma skrev 2012-11-03 09:40:30 följande:
    Säljer du själv?
    Jag säljer inte, men ja rekommenderar.. Jag kan hjälpa folk igång med det som vill.. 
    Jag åker däremot runt o lyssnar på möten om Fitline o så.. är så kul att träffa alla människor som sysslar med de.. OCH de som säljer det..  :)  
  • safini
    SilverEmma skrev 2012-11-03 09:40:30 följande:
    Säljer du själv?
    Är alltså inget som jag tjänar några pengar på om det var det du undrade? :)

• safini
    SilverEmma skrev 2012-11-03 09:58:49 följande:
    Bara nyfiken, för du verkar väldigt frälst.
    haha ;) mm.. ja e ju de.. de får ja lova att erkänna. :D Har läst på sååå mycke fakta me, o lyssnat på folk.. kanske låter mer som en predikan när ja berättar om den :/ haha vill verkligen bara få fram va ja tycker de är bra.. en del rekommenderar ju rosenrot eller bisolvon eller massa annat om man har svårt att få barn o så.. o jag rekommenderar alla som vill ha en positiv förändring överhuvudtaget att äta Fitline.. That´s all..
  • safini

Man kan ju säkert naturligtvis välja att tjäna pengar på det oxå om man skulle vilja, men ja är inte insatt i hur de fungerar.. det som har har varit positivt för mig är att om nån skriver sig under mig så får ja rabatt på varorna o kan få dom gratis med.. (vilket är suuperbra eftersom ja planerar att äta de länge eller alltid ) Så de gynnar ju verkligen den som tycker att de ger effekt..o  Fitline kan göra så eftersom de inte använder sig av nån reklam.. som ju kostar företag massor.. utan deras enda reklam är från nöjd kund till nöjd kund.. :) då belönar de sina kunder genom att ge dom denna bonus.. Dessutom kan du äta produkten i 27 dagar o är du inte nöjd skickar du tillbaka burken o får alla pengar tillbaka.. de är väldigt seriösa o vill bara ha nöjda kunder.. så de är ju bra me.

• safini

Men jag frågar igen.. Någon som blivit gravid med hjälp av Fitline?? :) Vi har försökt under snart 3 år att få barn på egen hjälp med alla möjliga kurer hit oi dit utan att lyckas.. ger nu Fitline en chans o funkar inte de så får vi söka hjälp.. Men tänkte om någon ligger inne me någon sådan solskenshistoria?

Svar på tråden Fitline