Vad tråkigt att du fått höra om fitline på ett negativt sätt :( För det har verkligen förändrat livet på många sätt för mig i alla fall.. men så är det med det mesta som är "nytt", att de finns många skeptiker.. tro mig, jag var en ibland dom.. men har fått erkänna att de faktiskt fungerar! :)
Har fått tillbaka all ork o energi som ja saknat sååå länge av olkia anledningar tillexempel.. o som trebarnsmor är det som att hitta guldet vid regnbågen slut ;) Dessutom har ja fått kraftigare ÄL, o rikligare menstruation :) Samt fått min migrän botad :) Så jag är iaf helnöjd!! :) Har annars provad att äta både zink, magnesium, alla sorters vitaminer o mineraler från apotek o hälsokost.. o inget har rikitgt funkat för mig :/ Antar att ja inte fick till en bra sammansättning av de olika preparaten :)) Men de får man ju med fitline. man slipper vara näringsexpert för att ge kroppen ALLT den behöver.. :) Min sambo har dessutom ADHD, o har blivit mycket lugnare o harmoniskare sen han började med Fitline, o han berättar att han är så tacksam över att vi hittat det här.. Så jag har inget negativt att säga om Fitline :)