Inlägg från: safini |Visa alla inlägg
  • safini

Fitline

Hej :) 
    Undrar om det är någon som äter fitline som vill dela med sig av sina fantastiska resultat? Någon som lyckats bli gravid med hjälp av det?
    Jag har ätit produkterna under en kortare period o märker redan av fantastiska resultat!  o kan verkligen från hjärtat rekommendera det!
    Hoppas att den förutom att få mig att vara piggare, sova bättre, gladare o tålmodigare (o massa mer) även nu kan hjälpa mig i bebisverkstaden! :)

• Svar på tråden Fitline
  • safini
    SilverEmma skrev 2012-11-03 08:53:24 följande:
    Har inte hört så mycket positivt om fitline, förutom av en bekant som försökte pracka på alla det här "fantastiska" preparatet.
    www.expressen.se/halsa/ar-vitamintillskotten-.../
    Vad tråkigt att du fått höra om fitline på ett negativt sätt :( För det har verkligen förändrat livet på många sätt för mig i alla fall.. men så är det med det mesta som är "nytt", att de finns många skeptiker.. tro mig, jag var en ibland dom.. men har fått erkänna att de faktiskt fungerar! :) 
    Har fått tillbaka all ork o energi som ja saknat sååå länge av olkia anledningar tillexempel.. o som trebarnsmor är det som att hitta guldet vid regnbågen slut ;) Dessutom har ja fått kraftigare ÄL, o rikligare menstruation :) Samt fått min migrän botad :) Så jag är iaf helnöjd!! :) Har annars provad att äta både zink, magnesium, alla sorters vitaminer o mineraler från apotek o hälsokost.. o inget har rikitgt funkat för mig :/ Antar att ja inte fick till en bra sammansättning av de olika preparaten :)) Men de får man ju med fitline. man slipper vara näringsexpert för att ge kroppen ALLT den behöver.. :) Min sambo har dessutom ADHD, o har blivit mycket lugnare o harmoniskare sen han började med Fitline, o han berättar att han är så tacksam över att vi hittat det här.. Så jag har inget negativt att säga om Fitline :) 
  • safini

Ja träffar människor varje vecka som har fått fina effekter av Fitline, nyss träffade ja en man med MS.. han hade inte känsel från midjan o ner.. Han startade en kur från Fitline.. har nu ätit i 3 månader o har REDAN fått ökat känsel, han känner sina fötter o sina ben.. har nedsatt funktion såklart.. men han kan gå!! :) Han berättade sin historia o de va nog inte bara ja som va nära tårar den kvällen ;) 
    Den ökar blodgenomströmningen i kroppen och syretillförseln.. så antagligen fick han genomströmmning nu där han ingen haft förut :) 

• safini
    SilverEmma skrev 2012-11-03 09:40:30 följande:
    Säljer du själv?
    Jag säljer inte, men ja rekommenderar.. Jag kan hjälpa folk igång med det som vill.. 
    Jag åker däremot runt o lyssnar på möten om Fitline o så.. är så kul att träffa alla människor som sysslar med de.. OCH de som säljer det..  :)  
  • safini
    SilverEmma skrev 2012-11-03 09:40:30 följande:
    Säljer du själv?
    Är alltså inget som jag tjänar några pengar på om det var det du undrade? :)

• safini
    SilverEmma skrev 2012-11-03 09:58:49 följande:
    Bara nyfiken, för du verkar väldigt frälst.
    haha ;) mm.. ja e ju de.. de får ja lova att erkänna. :D Har läst på sååå mycke fakta me, o lyssnat på folk.. kanske låter mer som en predikan när ja berättar om den :/ haha vill verkligen bara få fram va ja tycker de är bra.. en del rekommenderar ju rosenrot eller bisolvon eller massa annat om man har svårt att få barn o så.. o jag rekommenderar alla som vill ha en positiv förändring överhuvudtaget att äta Fitline.. That´s all..
  • safini

Man kan ju säkert naturligtvis välja att tjäna pengar på det oxå om man skulle vilja, men ja är inte insatt i hur de fungerar.. det som har har varit positivt för mig är att om nån skriver sig under mig så får ja rabatt på varorna o kan få dom gratis med.. (vilket är suuperbra eftersom ja planerar att äta de länge eller alltid ) Så de gynnar ju verkligen den som tycker att de ger effekt..o  Fitline kan göra så eftersom de inte använder sig av nån reklam.. som ju kostar företag massor.. utan deras enda reklam är från nöjd kund till nöjd kund.. :) då belönar de sina kunder genom att ge dom denna bonus.. Dessutom kan du äta produkten i 27 dagar o är du inte nöjd skickar du tillbaka burken o får alla pengar tillbaka.. de är väldigt seriösa o vill bara ha nöjda kunder.. så de är ju bra me.

• safini

Men jag frågar igen.. Någon som blivit gravid med hjälp av Fitline?? :) Vi har försökt under snart 3 år att få barn på egen hjälp med alla möjliga kurer hit oi dit utan att lyckas.. ger nu Fitline en chans o funkar inte de så får vi söka hjälp.. Men tänkte om någon ligger inne me någon sådan solskenshistoria?

• safini
    Em me skrev 2012-11-08 21:40:51 följande:
    Får du svar På frågan så meddela:) jag började med fitline i måndags för att försöka bli gravid mm. Försökt i snart två år, två mf på vägen..
    Åh:) Välkommen hit då :) Då kan vi följas åt :)  Vi har försökt närmare tre år.. började med Fitline för ett tag sen.. o hoppas verkligen på att de ska funka.. :)
    Jobbigt med missfallen :( Men håller tummarna för bättre lycka nu.. När har du nästa BIM? *nyfiken*

• safini
    Em me skrev 2012-11-09 22:21:45 följande:
    Jag har inte fått tillbaka mensen sen mitt senaste mf som va 29/9 ingen mens och inget plus tills idag, anade ett svaaagt plus, kan va en skugga.. Undrar om de kan va pga slagget fitline driver ut med??? Kan de missvisa med tanke på den gamla graviditeten? Håller tummarna sååå !!! Testar på måndag igen. Vad är din historia?
    Åh, jag håller tummarna för din skull jag med.. borde inte vara den "gamla graviditeten" som syns på testet fortfarande tycker man ju? Så de låter ju lovande... var några dagar sen du skrev de där, så berätta gärna hur de har gått? :)
    Du skulle testa igen idag va? Håller tummar och tår!! ;)
    Vi har haft oskyddad sex i ungefär 2,8 år... o inget har hänt alls ännu :(
    Men de måste nästan vara värre för er med MF o så... :( 
    Man hoppas o hoppas o blir besviken hela tiden.. börjar ta ordentligt på krafterna nu.. men jag har fått kraftiga ÄL nu för tiden så ja har fått upp hoppet lite!
    Hade mens sist den 30/10 (räknat från första dagen) Så nu borde jag ha ÄL vilken sekund som helst ;)  
    Vet du hur många dagar efter ÄL man kan börja testa sig?
    Kram 
  • safini
    Em me skrev 2012-11-12 17:56:48 följande:
    Åh idag var de starkt:) så gravid är jag! Vet du om de är ok att äta fitline ändå, skulle gärna fråga någon personligt som kan men vill ju inte berätta att jag är gravid.. Tråkigt att ni inte lyckats på så lång tid:/ varit hos läkaren? Kollat tsh mm?? Jag tror inte jag har de värre med mf, de är svin tufft, men har ju inte din variation att jämföra med. Första mf var de 9(!) på mitt jobb som lyckades, jag kände mig så misslyckad! Sagt upp mig där nu... Andra va nyss, fick inte tbx menen emellan. Läste att de kunde va lättare direkt efter ett mf, de va de nog. De är nog olika från person till person når man kan testa, första gången +a jag tre v sent med jätte svagt plus, denna gången troligen 3 dagar innan bim(men kunde inte lita på resultatet..)
    Kram
    Grattis på dig!!! /er!!! Vilken lycka!! :D Jag vet inte om man ska äta de då man är gravid, men ja kan kolla upp det åt dej om du vill :) Kan skriva svar på det i morgon :)

Usch vad jobbigt de måste ha varit att gå till jobbet varje dag med en situation som den :(  kan nästan inte ens föreställa mig!! 
    Ja, de är lättare att bli gravid efter både grav.och MF..

Men åter igen STORT grattis, denna gång kommer det gå bra!! :)
    Kram! 
  • safini

Jag har ÄL as we speak nu.. så jag håller tummarna stenhårt för att de "tar" sig för mig med snart! Fattar inte hur ja ska orka hålla mig mååååååånga dagar innan man kan börja testa igen...o igen.... o igen..... Men kan lova dig att de är en kraftig ÄL ja har nu, har nog aldrig känt av den så kraftigt förr... så nu är ja hoppfull! :)

• safini
    Em me skrev 2012-11-14 05:49:22 följande:

Skönt att veta:) men nu är mina bröst minre ömma.. Så rädd för mf..
    men det där med brösten kan pendal från en vecka till en annan har ja hört.. att de kan komma en period då brösten är mindre ömma.. så försök att inte stressa upp dig.. även om ja vet att det är svårt.. skickar dej en lugnande kram!

• safini
    CupcakeDream skrev 2012-11-13 20:02:04 följande:
    Hej:) hade just ett litet infomöte om fitline och ska börja med det:) och det är ingen fara att ta fitline under graviditet eller under amning :) jag va tvungen att fråga eftersom jag själv försöker skaffa barn :) jag är nyfiken och förväntansfull, rädd att det inte ska kännas men jag tror ändå det!
    Precis den infon ja fick fram med :) Välkommen hit förresten! :)
    När har du BIM, och hur länge har du försökt bli med bebis?? *nyfiken*

• safini

Mina bröst ömmar massor nu :/ men det är alldeles för tidigt för att va grav. tecken antar ja.. har nog med ÄL att göra.. men usch va ont de gör... brukar ha ont i hela brösten vid ÄL och mens o så.. men nu är de bara på själva vårtorna.. hmm...

• safini
    CupcakeDream skrev 2012-11-15 11:05:23 följande:
    Safini: jag har nog typ äl idag eller i morgon om jag får någon. Har använt pergotime denna månad:) så om ca två veckor blir det väl mens då:)
    Aha.. spännande! Mys på nu då ;) 

• safini

Fick hem mina stickor från testlagret idag... o nu känns väntan äääännu längre! *pust*

• safini
    CupcakeDream skrev 2012-11-15 11:05:23 följande:
    Safini: jag har nog typ äl idag eller i morgon om jag får någon. Har använt pergotime denna månad:) så om ca två veckor blir det väl mens då:)
    hur går de för dej cupcakedream?? :)
Svar på tråden Fitline