Anton Chigurh skrev 2012-11-01 08:55:05 följande:
Tjenare Exo. Long time now......
Håller verkligen med dig, till och med Polisen har ju haft nytta av Flashback vid några tillfällen. Kommer faktiskt inte ihåg vad det handlande om, bara att det pratades om det i nyhetsprogram att polis fått hjälp via Flashback.
Nej men ser man på, min trogne vapendragare.
Ja, det är faktiskt fascinerande och det är inte bara en gång, (du kanske tänker på Taimour?), utan vid ett flertal tillfällen som polisen har använt sig av Flashback. Jag är dessutom övertygad om att en hel del journalister hänger där för att hitta uppslag.
Vissa debattörer är otroligt välformulerade och insatta så man undrar verkligen vem som döljer sig bakom nicket.
Jag håller mig inom mina vanliga intresserområden där också men jag uppskattar även trådar av det slaget som TS tar upp. De är mer ärliga än här. På Flashback utgår folk mer ifrån hur saker och ting ÄR än hur de BORDE vara som på FL.
Relationsdikussionerna här är t.ex. bara för mycket - ältande, kontrollfreakande och bekräftelseknarkande en masse. Om det är representativt för kvinnor i allmänhet så är jag mer än glad att jag är 100% straight. Skulle fan aldrig stå ut.