Kajsagumman skrev 2013-05-28 10:54:48 följande:
Prova och hör här du förvirrade människa.. jag kollade igenom många av de länkarna som du länkat till på den Familjelivtråd.
Jag sorterar självklart bort alla länkar som går till källor som jag inte kan fastställa som seriösa - såsom "hiddenmysteries. com" eller "
pure-insight.org" som är nån form för religöst blaj om allt från reinkarnation och profetior och jag vet inte vad. Jag provade att klicka på alla de länkar som eventuellt kunde vara någon form för seriös eller oberoende källa - och alla de jag klickade på existerande inte. Länkarna finns inte. En (1) länk går till Wikipedia, där det dock INTE står något som helst om det du refererade till, som i denna fallet skulle vara att man funnit en spik som var 360 milj år. Det enda Wiki fastställer är att man ev funnit en spik 1844 och länkar sedan vidare till följande sida:
www.badarchaeology.com/
som poänterar det faktum att spiken, om den har existerat, så vet ingen var den är - och den har aldrig undersökts med några moderna tekniker.
Så igen så länkar du bara till blaj. Du skall då vara välkommen att komma med EN ENDA källa på NÅGOT av vad du säger, som vi accepterar som objektiv och seriös.
EN ENDA GUDASÄND - jag utmanar dig.
Hur förklarar du i så fall faktumet att massor av dessa arkeologiska bevis för att vi funnits på jorden i hundratals miljoner år publicerades i väl ansedda vetenskapliga tidskrifter?
Hur förklarar du faktumet att Aftonbladet har avlägsnat min bloggpost om detta på deras blogg-sida?
VIDEO: "Forbidden Archeology", seminarium med världsledande forskaren Michael Cremo:
Gå in här 42:30 min in i videon, där vi får ett starkt bevis på 50 Miljoner år gamla artefakter från Kalifornien, som sedermera, i "vetenskapens namn", filtrerades bort och gömdes undan i ett museum...och efter 47:30 min in i videon, där detta museum förvägrade NBC-dokumentären visning av dessa föremål, mycket AVSLÖJANDE:
video.google.com/videoplay
Snacka om att GÖMMA undan FOSSILBEVIS...
FYND SOM DET VETENSKAPLIGA ETABLISSEMANGET INTE VILL VETA AV !!!