Vilken NAN och vilken flaska?
Jimmy12 skrev 2012-10-31 20:59:25 följande:
Hade jag kunnat hade jag gjort det,,,, men kom igen nu låt mig gissa det gjorde ont i början och ni gav upp. Hade ni gett det en chans hade ni kanske märkt att det funkat, studier har visat att barn som inte fått amma har betydligt lättare att utveckla diabetes typ 1 och dessutom blir mycket infektionskänsligare än barn som fått amma. Så jag hoppas det var värt det...Alla väljer själva om de vill amma eller inte! Inget barn svälter i sverige för att mamman inte vill eller kan amma! Vi har bra ersättningar och rent vatten!
Till ts: Jag använde MaM antikolik flaskor till sonen, men de va lite krångel med ventilen så det sprutade lite överallt då och då, fast man gjorde som man ska. Nu nästa har jag införskaffat Philips avent till, bara vänta o se när bebisen vill komma :)
Finns ju en hel djungel ute o jag tror nog inte man någonsin kommer tycka lika. Ang ersättning så började jag med semper1 till sonen (fick magknip), bytte till lemolac(Samma där), bytte till Nan1 (förstoppning), tog till sist Nan Ha och den funkade jättebra! Bara bajset som blev grönt, men det är normalt när de använder den ersättningen. Sonen hade inga allergier och har inga nu heller, men varför det blev så i början har jag ingen aning om.
Prova dig fram! Lycka till och grattis till bebisen