Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
Tack Majsan!! Vi har kört lite väl hårt...he he ingen av oss orkar mer typ. Tror ägglossningen kom i lördags/söndags. Så nu testar jag nyårsdagen iaf. God jul på er!! Kram
Tack Majsan!! Vi har kört lite väl hårt...he he ingen av oss orkar mer typ. Tror ägglossningen kom i lördags/söndags. Så nu testar jag nyårsdagen iaf. God jul på er!! Kram
isa isa - Nej, men gud vad hemskt. Så det var nåt som var fel trots allt. Så fruktansvärt tråkigt nu vid jul oxå. Och sen ännu värre med en äggledare mindre. Herregud.......vet inte vad jag ska säga. Jag är så hemskt ledsen för din skull. Aldrig får man ha det bra. Alltid ska det vara nåt. Tänker på dig!! Stor bamsekram
Ja, häng kvar. Vi är ju vänner här nu!!
isa isa - Det kommer ordna sig för dig. Blir bara en lång väntan. Men bara det vet ju jag hur hemskt det har varit. Det ska inte vara några problem alls med en äggstock. Har hört andra som haft det och blivit gravida jättesnabbt.
Men hemskt att ha sån otur 2 ggr på raken....fruktansvärt. Du verkar dock vara en stark tjej så du klarar detta!! Kram på dig
Tack isa isa! Jag hade ägglossning på julafton. Följde noga och kollade flytningarna och så. Bim sön 6/1, så kan nog inte testa förrän torsdag 3 som först. Vågar man ta sig ett glas champagne då på nyårsafton? Eller hur gör ni med sånt? Hoppas och tror det tar sig denna gång. Har ju haft sjukt mycket sex. Nu är vi glada att det är över kan jag säga. he he
Så vi har gjort vårt bästa iaf och hoppas jag vart mer mottaglig denna gång då som dom säger att man är.
Samtidigt känns det som om jag ALLTID har sån otur så det blir väl inget bara för det.
059 - Ok, tack!!
Hej!
Har haft rikliga flytningar ända sedan ägglossningen i måndags. Brukar ni oxå ha det? Tror jag hade det sist jag var gravid så jag är hoppfull att det tagit sig! Har läst att flytningarna börjar redan efter ägglossning för att det befruktade ägget ska ta sig till livmodern. Så befruktad är jag nog, men sen ska det ju fästa och allt ska bli rätt i celldelningen och allt. Kul och spännande i af för första gången på länge!
Hur är det med er andra?
Isa isa - När får du börja försöka igen? Måste du vänta ett par månader eller?
majsan - hur är det med dig? Är du i v 6 nu eller?
059 - Hur är det med dig efter det glada beskedet? Är du i v 9 nu eller?
Kram på er allihop och glad fortsättning!
059 - Nu har du ju verkligen kommit långt då! Om 2 v (v 12)ska ju allt vara lugnare och har du då sett ett hjärtslag så ska ju chansen att det går bra vara väldigt stor!! Vad roligt! Ni måste vara överlyckliga även om rädda.
Majsan! Vad kul att du är i v 7 nu! Gud vad tiden går fort!
Kan säga när jag var gravid hade min pojkvän och jag inte sex. Jag fick ta hand om det för hans del, he he. men själv vart jag inte särskilt sugen och jag vågade helt enkelt inte. Vi tänkte vänta till v 12. Kommer göra likadant denna gång. Kram
Hej tjejer!
Tänkte höra med er om ni hade molvärk ända sedan ägglossning första gången efter missfall?
Har haft som mensvärk två nätter nu 5-6 dagar senare.
Kan den kännas extra mycket liksom? Eller kan man ha det bara i bland? nån som vet. Kan ju inte vara gravsymptom redan så blir lite orolig.
059 - Ok! Får hoppas då! Ska testa i slutet av veckan! Prövar nog på torsdag.
Vill önska er alla tjejer ett Gott nytt år så hörs vi nästa år!!