• majsan2012

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Det är många som får små små blödningar i början på graviditeten ju isa så ropa inte nej än... Det är ju de mörkröda kraftiga blödningarna som man ska haja till för framför allt! Jag tror och hoppas för dig!! Krya på dig!!

• majsan2012

Jag är 24, sambon snart 31. Vi träffades genom nätdejting för fyra år sedan. Vi har försökt sen juni i år. Slutade med p-piller till midsommar. Plussade 15 augusti innan jag ens hunnit få första mensen efter pillerstoppet. Sen slutade det ju i ett missfall bara några dagar efter jag plussat.

• majsan2012

Det ger en lite perspektiv på tillvaron när någon hellre vill vara i en fas man själv är i även om man själv tycker att det är pest och pina att vänta... Fast jag har ju också gått i de där stans ovetandes tider så jag vet ju hur det är med... Hoppas du får mer koll på läget snart idape!! Jag har gått in någon slags oro att jag kanske inte alls haft min äl än. Hade väldigt väldigt starkt utslag på äl test och massa flytningar men förra månaden trodde jag också att jag hade koll... Och ändå gick jag och väntade i veckovis efter det datum jag trodde var BIM. Utan plus och utan mens ju... Jag kan inte riktigt slappna av och lita på att vi prickat rätt så jag "tvingar mig på" sambon varannan kväll fortfarande nu... Haha... Han är så mkt mer avslappnad och tycker bara att vi ska ta det som det kommer, typ det händer när det händer... Så jag har inte ens berättat om mina äl test för honom för då skulle han tycka jag var galen tror jag...

• majsan2012

Nä... Tänk va lätt att va man. !! Men jag får nog försöka släppa det lite iaf. Annars blir det en sjukt lång väntan till BIM i nästa vecka...

• majsan2012

Sniiiiigelfart. Men imorgon är det ledig dag för mig så det blir riktigt skönt. Ska tyvärr till tandläkaren vilket ju är mindre roligt däremot. Men lunch med en fd kollega och sen fika hos svägerskan blir fint. Svägerskan är gravid och har bf 24/12 så hon ser typ ut som att hon ska explodera snart :)...

• majsan2012

Det kan väl va skönt att få göra ett VUL. Bara för att kunna släppa det på riktigt. Det skulle jag gjort.

Godnatt alla ni

• majsan2012

Det är bra med mig! Helgen är ju här. Fredagsmys med älsklingen. Har typ 9
    dagar kvar till BIM nu. Ska som sagt testa lite lätt på onsdag med test som jag beställt från bästpåtest.se. Har fått tips i ett annat forum om att de ska vara de allra mest känsliga!

• majsan2012

Jag försöker också skapa lite julstämning här hemma. Bakar lussekatter :)! Är konstant hungrig nu! Både igår och idag har det känts som att jag kan äta hur mkt som helst utan att bli riktigt mätt... Pust och jag som inte skulle älta symptom den här månaden...

• majsan2012

Här vart man dum och slösade på ett digitalt test imorse. Hur dum får jag bli nästan en vecka innan BIM. Som ni kanske förstår så vart det ju negativt!! Och även om jag förstår att det är för tidigt så blir man ju less. Nu får jag verkligen inte testa förrän på onsdag! Och då hoppas vi på ett tidigt plus. Annars blir det nästa test på lördag eller söndag! Jag längtar bara såå efter ett plus!!

• majsan2012

Haha jag vet att det är sjukt tidigt. Men testet bara låg och skrek på mig där på badrummet.

Sen kan jag känna mig dum också för jag hade inte velat att idag skulle vara dagen jag plussat ändå. Sambon var hemma först tidigt imorse från pokerkväll och låg bakis och odräglig här idag så jag har varit alldeles galen på honom... Inte den dagen man vill minnas och se tillbaka på direkt. Men å andra sidan känner jag mig lite hormonstinn och extra lättupprörd... Så det är ju positivt hahahahahaha!!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!