Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
Det ger sig säkert!! Finns här som stöd! Det behöver vi allihopa i perioder. Det är därför fl finns
Det ger sig säkert!! Finns här som stöd! Det behöver vi allihopa i perioder. Det är därför fl finns
Här händer inget nytt utöver att jag åkt på en dunderförkylning. Inte bra för babyverkstaden ju. Snart borde ÄL kunna komma när som ju.... Bort dumma bacilusker ...bort!!!
Om den privata gyn mottagningen man går till är landstingsansluten så har de samma priser som i landstinget. Då är det oftast 300:- tror jag men kan säkert varierar något mellan olika landsting precis som med all annan sjukvård. Håller tummarna för er alla att knytena mår bra och vill bo kvar!
Här kan ÄL dyka upp när som men har inte haft några känningar eller trådiga flytningar nu så den har nog inte varit här ännu iaf.
Välkommen lyssnare! Här peppar vi ihop! Jag är på andra försöket efter missfall i augusti. Den här månaden är min förhoppning att få en normallång cykel och ett plus innan jul! Isf behöver jag inga julklappar what so ever...
Igårkväll tog jag ett ÄL test vilket gav ett svagt teststreck. Så jag tänkte ta ett nytt test imorgon kväll. Hoppas på ett starkt fint positivt test då precis lagom inför helgen :)!! Isf vet jag vad vi ska göra hela helgen ;)!!
Godmorgon allihopa. Äntligen fredag!
På väg hem från jobbet nu. Hämtar en pizza, sambon är på julbord. Ska ta ett ÄL test när jag kommer hem. Håll tummarna att det är starkt nu allihopa!!
Försök slappna av idape!! Det är det bästa du kan göra. Man ska inte måla fan på väggen innan det är något. Så länge du inte blöder så är det ju lugnt. Ta helg från alla negativa tankar och sköt om dig.
ÄL testet var i det närmsta positivt. Tycker att det är svinsvårt att avgöra. Teststrecket kom jättesnabbt och var i det allra närmsta lika tydligt och starkt som kontrollstrecket. Nu kör vi på i helgen. Både lördag och söndag såklart.!!
Härligt. Tycker att det låter nyttigt att sluta testa. Det säger säkert inte så mkt hur det ser ut på testerna ändå som du säger IOM att det kan öka även om det skiter sig sen ju!! Bäst att bara låta det ha din gång!
Okej idape. Förstår att det är jättejobbigt att gå i ovissheten. Ffa eftersom det är så himla nyligen du fick mf sist. Om det nu skulle skita sig denna gången är det kanske skönt för dig att ta ett break över en mens så att du hinner återhämta dig mentalt också. Det tror jag har hjälpt mig mycket i alla fall.
Skickar en stor adventskram till dig!!
Hur mår du idag isa isa.?! Mer sjuk eller försvann det sen?! Fill us in!!
Stor kram