Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
Skriver från mobil oftast förresten det är därför all text hamnar i en enda massa. Sorry!
Skriver från mobil oftast förresten det är därför all text hamnar i en enda massa. Sorry!
Jaha va bra, jag har ännu inte ens tänkt på att man kan göra så. Låter som du har en bra plan där! Vad kostar det att göra ett VUL hos en privat gyn?
Idape jag tänker samma som dig där, borde det inte visa 2-3. Men jag har ett digitalt test kvar så jag ska vänta nån vecka och se om det ändrat sig åt rätt håll =) Ja det är ju väldigt bra att ha er andra här o bolla frågor o funderingar med. =)
Mina streck ökar inte heller nämnvärt inte symtomen heller. Fast testerna blir ju å andra sidan inte svagare heller. Hade dock en liten sväng av illamående igår när jag kom till jobbet... Tänk att man kan bli glad för nåt sånt hehe... Men i övrigt har jag inga speciella symtom förutom lite ont brösten så. Kul med flera nya här, hoppas era kroppar kommer igång med äl och att ni snart plussar också =)
Godmorgon tjejer! Fy bubblan säger jag, vaknade idag med illamående och var tvungen att spy. Även om det är ett bra tecken så kändes ju såklart inte trevligt alls. Känner mig nu lite allmänt orolig i magen så det kanske är vinterkräksjukan som drabbat mig istället... Usch i så fall. Idape: håller tummarna för att testen blir starkare för både dig och mig. Har läst om en del här på fl som aldrig ficka starka testet men ändå fullbordade graviditeten. =) 059: Härligt! Måste kännas gött med 3+ på digitala. Ja då hade jag också slutat testa =) Känner på mig att det går bra för dig denna gång =) Nu ska jag sova bort den där illamående känslan. Ha en fin 1a advent allihopa =)
Här är det bara nog vinterkräksjukan som nåt mig trots allt. Har inte kommit upp ur sängen än. Har spytt många gånger sen i morse, känner mig matt och allmänt sjuk. Men det var väl min tur för det nu, kan inte minnas att jag haft det sen jag var barn....