• isa isa

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Skriver från mobil oftast förresten det är därför all text hamnar i en enda massa. Sorry!

• isa isa

Jaha va bra, jag har ännu inte ens tänkt på att man kan göra så. Låter som du har en bra plan där! Vad kostar det att göra ett VUL hos en privat gyn?

• isa isa
    059 skrev 2012-11-27 22:04:00 följande:
    300 kr/gång tror jag. Haft frikort det här året så var länge sen jag betalade. Man kommer snabbt upp i den summan med 2 MA och massa gynbesök och skrapning. Efter 900 kr kostar det inget 1år framåt.

059 skrev 2012-11-27 22:04:00 följande:
    300 kr/gång tror jag. Haft frikort det här året så var länge sen jag betalade. Man kommer snabbt upp i den summan med 2 MA och massa gynbesök och skrapning. Efter 900 kr kostar det inget 1år framåt.

Ah jag trodde nästan att det var ändå dyrare när det var privat. Men hur som helst så är ju frikort väldigt bra i de lägena =)
  • isa isa

Idape jag tänker samma som dig där, borde det inte visa 2-3. Men jag har ett digitalt test kvar så jag ska vänta nån vecka och se om det ändrat sig åt rätt håll =) Ja det är ju väldigt bra att ha er andra här o bolla frågor o funderingar med. =)

• isa isa

Mina streck ökar inte heller nämnvärt inte symtomen heller. Fast testerna blir ju å andra sidan inte svagare heller. Hade dock en liten sväng av illamående igår när jag kom till jobbet... Tänk att man kan bli glad för nåt sånt hehe... Men i övrigt har jag inga speciella symtom förutom lite ont brösten så. Kul med flera nya här, hoppas era kroppar kommer igång med äl och att ni snart plussar också =)

• isa isa
    idape skrev 2012-11-30 19:44:23 följande:
    Men det kan väl ändå inte vara ok att ha jättesvaga streck på bim+3 (el 4)? isa isa - hur svaga är dina streck? Tyvärr kan jag inte slappna av. Det här är det enda jag tänker på tills jag får en lyckad graviditet. Tycker oxå såna ägglossningstest är skitsvåra, därför köpte jag den från clearblue med glad mun sist. Kram  

Åh svårt att beskriva med ord hur de ser ut. Sitter med mobil nu, annars kunde jag lagt upp en bild. Men man ser ju plusset utan ansträngning men är lång ifrån samma färgstyrka som kontrollstrecket. Vid test så börjar plusset komma fram efter ca 1min och blir sedan någotvstarkare efter 5-10 min. Har inte testat alls idag. Kanske blir ett imorgon bitti. =) Javisst är man orolig, tror också man ska börja blöda nörsomhelst. Ska slappna av, jag vet hehe. Var på julfest med jobbet idag, det var en prövning i sig att vara där och hålla sig nykter. Jag är i vanliga fall rätt partyglad av mej, men jag skyller på att jag knaprade värktabletter och inte ville blanda det med alkohol. Gick riktigt bra faktiskt =) Tycker däremot att jag inte haft några symtom alls idag... Det känns ju också aningens oroväckande. Ha en bra helg alla=)
  • isa isa

Godmorgon tjejer! Fy bubblan säger jag, vaknade idag med illamående och var tvungen att spy. Även om det är ett bra tecken så kändes ju såklart inte trevligt alls. Känner mig nu lite allmänt orolig i magen så det kanske är vinterkräksjukan som drabbat mig istället... Usch i så fall. Idape: håller tummarna för att testen blir starkare för både dig och mig. Har läst om en del här på fl som aldrig ficka starka testet men ändå fullbordade graviditeten. =) 059: Härligt! Måste kännas gött med 3+ på digitala. Ja då hade jag också slutat testa =) Känner på mig att det går bra för dig denna gång =) Nu ska jag sova bort den där illamående känslan. Ha en fin 1a advent allihopa =)

• isa isa

Här är det bara nog vinterkräksjukan som nåt mig trots allt. Har inte kommit upp ur sängen än. Har spytt många gånger sen i morse, känner mig matt och allmänt sjuk. Men det var väl min tur för det nu, kan inte minnas att jag haft det sen jag var barn....

• isa isa
    majsan2012 skrev 2012-12-03 13:07:05 följande:
    Hur mår du idag isa isa.?! Mer sjuk eller försvann det sen?! Fill us in!! Stor kram

Jodå jag mår allt lite bättre idag, har fortfarande lite ont i magen och lite svårt att få ner någon mat. Men lyckligtvis har jag inte behövt ha närkontakt med toalettstolen nåt mer sen igår em =) Känns lite tufft att få magsjuka så här i början av graviditeten när man vet hur viktigt det är att äta nyttigt och bra . Men jag tänker nu att allt jag får ner är bättre än inget vare sig det är blåbärsoppa, cola eller vatten Ska försöka sambon att laga nån form av middag sen som jag kan testa om det funkar. =) Hur har ni andra det? Å Majsan2012 hoppas du fick till det nu i helgen då Kramar till er!
  • isa isa
    idape skrev 2012-12-03 15:15:31 följande:
    059 - Hej! Tack för infon!! Nej, jag har inte testat digitalt mer. Eftersom strecket är så svagt så ser jag att det inte har höjts och vill inte slösa på ett digitalt. Har stått still på samma svaga styra sen i onsdags. Konstigt att det varken sjunker eller höjs. Innan sjönk jättelite varannan dag. Men ska ta digitalt eller ringa och fråga bm om det inte händer nåt snart. Hoppas allt är bra med er alla!!!!!!!! Kram

Tråkigt att det inte ökar, men vi får hoppas allt är bra ändå. Hur mår du för övrigt nu, känner du av några symtom?
Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!