• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Tack isa isa!!!!!!! Jättekul är det, men det känns ju hela tiden som nåt ska gå fel tyvärr.
    Håller verkligen alla tummar för dig oxå att du ska få ditt plus och att det ska gå bra!!
    Du får berätta när du börjar försöka igen. 

• idape

Hej!!

Nej, har inte vågat. Har nojjat ihjäl mig. Tyckte ena dagen strecket var svagare, tyckte nästa dag brösten gjorde mindre ont så tog en sticka igår och det var starkare så jag blev lugnare! Nu har jag bara det digitala kvar och ska ta det i morgon efter jobbet eftersom jag inte får ut nåt bra koncentrerat urin nu när jag är hemma och dricker mycket osv. Tycker det är väldigt ljust. Och därför blev det svagare på fredag morgon, Sen tog jag det igår eftermiddag så var det mycket starkare så jag är definitivt gravid!! Men skulle jag ta det digital nu och det står inte gravid nojjar jag ihjäl mig. Denna gång har jag bestämt att det digitala ska vara det sista nämnligen. Jag ska inte hålla på och testa och nojja. Så återkommer i morgon! Kram

Hur är det med alla? 

• idape

Ja, intressant där majsan!! Hur gör man där? Jag vill inte ta den sprutan så tog aldrig den. Behöver man göra det nu tror ni? Det har varit ett fall här med en familj.

• idape

Tog det digitala och där stod inte gravid!!!!!!!! wtf?! På bimdagen? (Kan ju variera en dag. )Sen tog jag stickor och där är synliga streck som blivit starkare!! Har aldrig visat fel förut!! Vad är detta?!
    Nu dör jag ju av oro!! Har beställt nya test till tisdag. Kan det vara så här??

• idape

Jag döööör!!!!!! Jag vet att jag hade ägglossning senare. På måndagen eller tisdagen, men eftersom jag fick utslag redan i onsdags så måste ju bim vara idag eller i morgon.
    Kan det vara för att jag bara tog lite urin på eftermiddagen utan att ha hållt mig. Men i samma urin blev det ju ett svagt men tydligt positivt med testlagrets sticka!! Orka inte oroa mig!!!!!

• idape

059 - Ja, bim kan vara i morgon. Ägglossning var ju sen oxå. Och var på måndagen eller tisdagen. Men ägget måste ju ändå fäst tidigt eftersom jag fick utslag på testen i onsdags! Så jag vet inte. Ska köpa ett nytt digitalt.

isa isa - Tack!!
    Vilken bra inställning du har! Blir det så blir det!
    Börjar oxå jobba i morgon efter jul ledighet.  Ångesten är ju inte nådig!!

• idape

Hej mina vänner!

Tack snälla majsan, gravid är jag. Men nu är det nog kört.
    Har testat med stickor från både testlagret och billiga stickor och alla visa synliga svaga streck så befruktat blev ägget men verkar åka ut igen precis som första gången jag blev gravid. Hade man aldrig märkt om man inte testat för tidigt. Blöder lite idag och lite värk så jag sjukskrev mig. Inte igen.......orkar inte. Jag orkar inte börja om. Och vad säger att det ska gå bra nästa gång?
    Det är så himla orättvist. Varför ska det hända mig om och om igen? DEt kommer aldrig att går bra.
    Förstår inte hur du isa isa kan vara så stark. Jag tar nog en paus från tråden till nästa ägglossning så hörs vi då.

Kram på er! 

• idape

059 - Tack för din hjälp!!
    Dock har jag jag varit gravid en gång för många år sedan med mitt ex men gjorde då abort. Den gången var det ett tickande hjärta och jag kom till v 10 innan jag gjorde abort då jag inte visste utan fick reda på det sent då det var oplanerat och han och jag gjort slut så jag var nere och tänkte på annat. Men iaf då såg ju allt bra ut och jag kunde få en bra graviditet? Kan det ha blivit nåt fel sen dessa 6 år senare? 

• idape

Kan man göra det hos en privat istället för kvinnokliniken? Då gör jag det hellre.

• idape

Har läst mig runt lite. Och upprepade missfall räknas man tydligen bara till om man haft missfall vid ungefär samma tidpunkt. Så för mig som haft två supertidiga hittade jag en artikel från bara ett par månader sedan som visar att jag är superfertil därför berfruktas även dom dåliga och inte bara dom bra som hos en normalfertil människa. Det gav mig lite tröst iaf. Så kanske ska försöka en gång till då. Kram på er!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!