Ninninn skrev 2012-10-29 12:49:07 följande:
Ja tänkte bara att missfall kan ju bero på många orsaker och en av dom kan vara om man har problem med ryggen! Ja har själv 8 mf i bagaget och jag har diskbråck och har varit i aten och gjort en immunologisk utredning och den har visar att jag har ett jätte starkt immunförsvar som hela tiden stöter ut fostret så ja kommer aldrig kunna gå 40 veckor om ja inte får rätt medicin och får ner mitt immunförsvar! Tyvärr så brukar aldrig utredningen visa nått här hemma i Sverige om du inte möjligtvis kanske har fel på sköldkörtel.
Hur går det Ninninn?
Vilka mediciner fick du i Aten o hur länge tills dina värden är bra nog att våga bli gravid?
Vi har setts i en annan tråd...
Jag fick mitt 4:e missfall i förra veckan.
APC resistens var vad de hittade på missfallsutredningen innan dess, så nu fick jag ta sprutor Fragmin o hade bara hunnit ta de 1 vecka, men det blev missfall ändå.
"kassa äldre ägg" kanske?
Men varför blir jag gravid då om de är så himla dåliga?
Ska fråga läkaren på telefontiden imorgon om det inte finns fler alternativ, skulle vilja ha progesteron o kanske prednisolon som jag läst angående om det är immunförsvaret
Vet du om man kan ha så starkt immunförsvar o ändå bli förkyld 2-3 ggr per år o få influensa med några års mellanrum ?
Jag har ju ryggproblem som inte är utredda färdigt sen 1½ år, vaknar med värk varje natt o morgon, sen efter att ha varit uppe en stund är allt frid o fröjd. Dessutom har jag ett diskbråck i nacken sen 5 år, men det ger bara symptom någon gång per år.