• Callina

Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???

Vad jag kan se är de vv-trådar jag hittat inte så aktiva. Kanske beror det på att alla kör GI och LCHF nu för tiden? Själv har jag provat LCHF men vill köra viktväktarna nu och det vore ju toppen om det fanns fler medlemmar där ute?

Jag är ute efter att tvinga mig själv till att till slut få bättre matvanor. Är en "smygätare" och mår nu rätt bra av att börja skriva upp allt jag äter så att jag får större förståelse för mitt matbeteende.

Jag är 169 och väger 77 kg och behöver då gå ned en del och jag verkligen längtar tills det börjar röra på sig.

Någon mer?

• Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???
  • Linda7705

Denna veckan blev det bara -0,3 .
    Köpte hem lösgodis till sonen och gubben... Det skulle jag aldrig gjort! Lösgodis e ju sååååå gott...
    Jaja tar nya tag denna veckan, började med att träna ihop 10 pp igår :)

• KMW

Den här veckan har spårat ur totalt och jag har inte ens FÖRSÖKT att viktväkta dom flesta dagarna. Väntar mig en fin liten viktökning imorgon när jag ställer mig på vågen...

• anders 1974

Vikten stått still i en vecka. Verkar som den stabiliserat sig just nu. Förhoppningsvis börjar 
    den gå ner igen efter kroppen vant sig vid att äta ordentligt.

• KMW

Nä, förhållandevis inte med tanke på hur mycket jag svullat...

• Alby

Jag körde med lchf innan graviditeten men imorgon så tänker jag starta med viktväktarna. Måste man äta alla pointsen? Får man äta vad man vill så länge man inte gå över pointsantalet?

• Linda7705

Tror det bästa är att äta alla sina dagspoints.
    Visst kan man äta vad man vill så länge man har koll på sina points och håller sig till dom man har på en dag .
    Jag använder i stort sett aldrig mina veckobonuspoints.
    Tränar hellre ihop lite points för att kunna unna mig något extra.

• Linda7705

Denna veckan blev det minus 0,5.
    Är rätt nöjd. Misstänkte att det skulle gå trögt ett tag .

• Linda7705

Hur går det för alla?
    Här funderar jag på att skita i att ställa mig på vågen i morgon.
    Har en liten som e sjuk så jag har varit uppe halva nätterna det sista så i ärlighetens namn har jag inte tänkt så mycket viktväktartänk denna helgen. Har inte orkat bry mig. Om man säger så.

Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???