Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Första förlossningen sugklocka och klipp, hur blev andra?

1:a vaginalt blev komplikationer medans jag krystade åkte dottern allt mer upp tillslut drog bm sin hela arm in i MIG och drog henne ner igen samtidigt jag tog lustgas och svimmade var medvetslös ca 2-4 minuter.
    Dotterns hjärta gick ner och det belv pani i rummet.
    Jag hade många barnmorsker omkring mig och läkaren och överläkare och poerations läkaren på plats som sa till att om barnet inte nu föds med hjälp av sugklockan blir det akutsnitt direkt.
    Man klippte mig och man tog bede tång och sugklockan och drog henne ut och hennes axel gick urled hon var medvetslös och blå och tyst.
    Jag sprack vaginalt 7 styggn anus 5 stygn och ÄN idag fast det var snart 8 år sen så känner jag styggnen då jag blev fel sydd på blygläppen och klitoris !!
    (sverige huddinge)
    sverige södertälje födde jag en son 2008 och det blev planeradsnitt vecka 41+2 och det blev allvarliga kompliaktioner mitt liv stod i spel.
    danmark hardeslev 2010 fick jag inskrivet planeardsnitt vecka 35+5 efter tul och bra 8 dagar efter planeradsnitt så 2 veckor innan BF och sonen föddes allt gick bra. 

Jag lider av anemie sen 2005-2008 och efter sonen föddes 2010
    mitt hb har varit på 3,0
    Har oxå fått stora barn som gjort att det blivit koplikationer.
    1:a 4140g 2:a 5810g 3:a 4150g - 2 veckor innan BF           

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Första förlossningen sugklocka och klipp, hur blev andra?