Inlägg från: Jodyanna |Visa alla inlägg
  • Jodyanna

Rehabsamtal

Hejsan. Är gravid i v 22 och fått migrän+ont i ryggen och mår väldigt dåligt.
    Är sjukskriven pga detta, dock vill min chef att jag skall gå på rehab samtal för höra vad jagkan tyckas göra nu när jag är sjuk. Äter citodon vilket gör det svårt för mig att klara mig på jobbet då jag arbetar inom hemtjänst.
    Hur är det med rehabsamtal när man är gravid? Vad kan man göra? Vil hon att jag skall krysta ut barnet för tidigt ? Känner mig helt maktlös och har panik..

• Svar på tråden Rehabsamtal
  • Jodyanna

Tack!! Ja jag skall till läkaren igen nu den 24 där de troligtvis blir frågan om havandeskapspenning, då har chefen ingenting att säga till om va?
    Har varit väldigt mycket bråk med min chef med tanke på att jag varit sjuk innan pga tarmsjukdom. 

• Jodyanna

Okej. Ja jag skall till läkaren nu på onsdag. vad det verkar bli är att jag blir fortsatt sjukskriven med tanke på att jag har migrän hela tiden och ont i ryggen. Men då måste jag alltså ändå gå till rehabsamtalen?

• Jodyanna

jag har kontakt med fk. och dom säger att jag skall va sjukskriven. Min handläggare ringde mig idag

• Jodyanna

för att när man är gravid och sjuk så går man till läkaren? 
    men min chef fortsätter att ringa mig ang rehab. 

• Jodyanna

Det vet jag helt ärligt inte.. Kanske försöka komma på någon lösning till migränen och det?

• Jodyanna

okej, ja men tack :)
    får se hur de hela artar sig, blir mest jäkligt stressad över att behöva gå till möten hela tiden när jag inte mår bra alls. 

• Jodyanna

har jag aldrig haft! vad konstigt.
    Hos mig är de så att jag sitter med min chef o arbetslagsledare, dom frågar mig vad jag skall kunna klara av. sen säger dom oftast : ja det går ju inte på vårat jobb att du skall ha de enklare. osv  

Svar på tråden Rehabsamtal