Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
Nu skulle man ju vilja veta hur många sms ts har skickat medan folk har suttit här och diskuterat saken. Och hur många gånger har hon frågat sin kille om han verkligen älskar henne...?
Nu skulle man ju vilja veta hur många sms ts har skickat medan folk har suttit här och diskuterat saken. Och hur många gånger har hon frågat sin kille om han verkligen älskar henne...?
Äh detta kan ju inte vara seriöst?! I annat fall måste ts vara 14 eller i total brist av självinsikt!
Jag kan tycka du skriver väldigt mkt. hade själv blivit väldigt trött på de. Man har inte tid att messa hela tiden och seriöst hur mkt hinner hända under en dag.. När jag å min sambo var särbo och bara träffades på helgerna. ringde vi och sa godnatt i kansle en timme. och något godmorgon sms eventuellt. Annars hörde vi bara av oss till varandra om de var något specieööt. Vi oratade ju ändå varje kväll. Så förstår honom mkt väl om han vill "tagga ner" skrivandet....
Jag tror TS måste kärleksbomba sin kille mer, han fattar nog inte att han är älskad.
...... ...
Tänk att ni kan tycka att det är så roligt att någon med otrygg ambivalent anknytning har det jobbigt. Fundera en stund på om ni är på ett sånt sätt mot era barn att de riskerar att få såna här problem när de blir större och ska forma relationer... Det här är ett exempel på hur det kan bli. Det är inte i det dagliga livet som barn det märks om man har gjort ett taskigt jobb.
Herrejösses! Vilken telefonterrorist du är!!! Det hade jag aldrig orkat med!
Men nu får ni väl ge er... 50 sidor inlägg som säger samma sak. Tror ni inte budskapet gått fram nu? Och dessa löjliga "Ho ho"-kommentarerna bara för att göra sig lustiga och förlöjliga den stackars tjejen. Fy!