Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Du är nog inte så gammal va?=) Skulle tippa på 15-18? Jag förstår att det är jobbigt att bo så långt ifrån varann, jag bodde själv i Sverige medan min kille bodde i England i 4 år. Det blev ett par mail under dagen och sedan msn mellan typ 20-01. Vi kände att vi behövde det, för vi hade inte ens möjlighet att träffa varann alls under dom 4 åren. Nu bor vi tillsammans och vi har fortfarande kontakt på skype lite under dagarna då han jobbar som programmerare och ändå sitter där, men inte så intensivt. Det kanske blir 15 snabba rader var på 10 timmar, beroende på om han har tid och lust och jag har lust. Vissa dagar pratar vi inte alls förrän han kommer hem på kvällen, ibland för att han har stressigt, ibland för att jag vill hinna sakna innan han kommer hem. Skulle det inte vara mysigt om ni kanske slängde iväg ett sms var på morgonen när ni gjort er i ordning och har tid innan ni går hemifrån eller på jobbet och bara säger; god morgon älskling. Vi hörs ikväll<3 och sedan har ni nån timme innan läggdags på telefonen. Då hinner ni sakna varann, för det är ganska mysigt att sakna ibland. Man upskattar tiden man har tillsammans så mycket mer då. Både på telefon och när ni väl träffas=) Tagga ner lite. Hör kanske inte ens av dig förrän han gör det. Nu ger du inte honom någon möjlighet att sakna dig och du kväver honom med alla sms. Han kommer sakna dig om du inte messar och då kommer han höra av sig =)

• Petite Chérie
    Anonym (?) skrev 2012-10-23 08:01:20 följande:
    Tycker nog att du får tagga ner lite...Jag var tillsammans med en kille som bodde kvar hemma i staden vi växte upp i och jag jobbade som barnflicka 20 mil bort i en storstad. Han tyckte att jag ringde alldeles för mkt, jag ringde kanske max 1gg/dag, jag var ju nykär så jag ville ju prata jämt :)  Han däremot tyckte inte att vi behövde pratas vid varje vecka...Vet inte hur han tänkte att vi skulle hålla lågan vid liv, men ja det tog ju slut efter 3 månader :)

Den snubben lät ju inte som något att ha :P Inte ens varje vecka? wtf
  • Petite Chérie

SMS ( skriver rätt av telefonloggen )
    Jag 06.30 - God morgon älskling :) Har du vaknat? Jag älskar dig <3
    Jag 07.00  - Har du sovmorgon idag ?:)<3
    Han 07.25 - Godmorgon sötnos, jag vaknade inte av larmet på mobilen, måste skynda mig nu ringer dig på lunchen,puss.
    Jag 07.27 - Okej, ring sen då :) Älskar dig <3
    Jag 09.00 - Jag saknar dig :( snart ses vi, puss
    <3 Jag 09:45 - Har du inte tid att skriva idag?:)<3
    11.30 Han ringer, vi pratar i en halvtimme
    Jag 12.10- saknar redan din röst<3 puss älskar dig hjärtat
    Han 12:34- Love you too
    Jag 12:50 - Ringer du när du har slutat ?:)
    Jag 13:00 - hoho?
    Jag 13:30 - Saknar dig:)<3
    Han 16.34 -Jag ringer dig ikväll, ska byta däck på bilarna med Jonne, love you!
    Jag 16:37 - Okej, tar det lång tid ?:) Älskar dig
    Han 16:42 - Någon timme eller två
    Jag  16:45 - Okej, vad glad jag blir när du säger att du älskar mig tillbaka..:/ Han 16.47 - Men jag skrev ju det tidigare, ringer sen:)
    Jag 18:00 - Är ni klara? :) puss
    Jag 18:20 - hoho ?
    Provar ringa 18:30, utan svar.
    Han ringer upp 19:02 och vi pratar i en timme ungefär.
    Jag 20:30 - ska du sova tidigt idag ?:)
    Han 20:43 - Jao :) Ska upp tidigt ju-
    Jag 20:44 - Ringer du och säger godnatt då ?:) Puss
    Han 20:46 - Japp älskling :)
    Sen skrev vi lite på facebook sen skulle han fixa något att äta.
    Jag 22:14 - Ska du sova snart ?:)puss
    Jag 22.18 - Hoho ?:)
    Provar ringa vid 23 utan svar, ringer tio minuter senare och han har somnat i soffan säger han , vi pratar en stund och säger Godnatt.
    Sen mitt sista sms 23:55 - Godnatt, jag älskar dig mest, pussar, saknar dig <3 <3 :)

• Petite Chérie
    Smultronpajen88 skrev 2012-10-23 11:12:59 följande:
    Det enda jag ser är sms 06:30...
    ??! ;(

Men ser du inte vad jag kopierade?=(

• Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-28 15:51:51 följande:

---------------------------

Hohoooo TS? Var är du?

Älskar du oss inte längre? Gråter
    Mwahaha!

Har du inte tid att skriva idag?:)<3
  • Petite Chérie
    Anonym skrev 2013-01-04 00:18:51 följande:
    Men nu får ni väl ge er... 50 sidor inlägg som säger samma sak. Tror ni inte budskapet gått fram nu? Och dessa löjliga "Ho ho"-kommentarerna bara för att göra sig lustiga och förlöjliga den stackars tjejen. Fy!
    ho hooo!
Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(