Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
Du är nog inte så gammal va?=) Skulle tippa på 15-18? Jag förstår att det är jobbigt att bo så långt ifrån varann, jag bodde själv i Sverige medan min kille bodde i England i 4 år. Det blev ett par mail under dagen och sedan msn mellan typ 20-01. Vi kände att vi behövde det, för vi hade inte ens möjlighet att träffa varann alls under dom 4 åren. Nu bor vi tillsammans och vi har fortfarande kontakt på skype lite under dagarna då han jobbar som programmerare och ändå sitter där, men inte så intensivt. Det kanske blir 15 snabba rader var på 10 timmar, beroende på om han har tid och lust och jag har lust. Vissa dagar pratar vi inte alls förrän han kommer hem på kvällen, ibland för att han har stressigt, ibland för att jag vill hinna sakna innan han kommer hem. Skulle det inte vara mysigt om ni kanske slängde iväg ett sms var på morgonen när ni gjort er i ordning och har tid innan ni går hemifrån eller på jobbet och bara säger; god morgon älskling. Vi hörs ikväll<3 och sedan har ni nån timme innan läggdags på telefonen. Då hinner ni sakna varann, för det är ganska mysigt att sakna ibland. Man upskattar tiden man har tillsammans så mycket mer då. Både på telefon och när ni väl träffas=) Tagga ner lite. Hör kanske inte ens av dig förrän han gör det. Nu ger du inte honom någon möjlighet att sakna dig och du kväver honom med alla sms. Han kommer sakna dig om du inte messar och då kommer han höra av sig =)