• EnAnonumius

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Alltså hallå eller..

TS, du är ju värre än ett häftplåster; häftplåster går att ta av ialf.

Tagga ned TS och låt killen andas. När jag var särbo ett tag med min man (innan vi gifte oss)  så hörde vi nästa aldrig av oss under veckorna utan vi gav varandra UTRYMME

Skall du kunna bli seriös med en kille så för i helvete låt honom jobba i fred och skicka inte SMS var 20 minut.
    Nej Det är DU som får lära dig att jobba med din självkänsla och självförtroende och inse att människor är olika och alla har inte samma behov av att sitta och "snuttigulla" vad femte minut via SMS/Facebook/Skype/MSN/ETC. 

Skaffa dig ett liv utanför ditt förhållande också i stället för att bygga upp hela din tillvaro på att killen "måste höra av sig var 5 minut" annars så får abstinensbesvär och undra om han inte är intresserad på Familjeliv/Flashback eller annat internetforum. 

Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • EnAnonumius
    modestyclara skrev 2012-10-22 16:50:05 följande:
    Jag tycker du ska dra ner på sms till godmorgon, max ett på dagen om det är nåt särskillt och sedan max ett telefonsamtal per dag. Jag blir kvävd bara av att läsa TS och jag är tjej
    Samma här..
    Blev också kvävd av att se dessa SMS och då är jag kvinna och INTE ihop med TS.

Min man som är mer "gulligull" typen, än vad jag är, skulle känna sig kvävd om jag började så här. Förvånad

Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • EnAnonumius
    UngMamma25 skrev 2012-10-23 09:03:53 följande:

Ofta är det ju att distansförhållanden inte brukar fungera i längden.

Du det handlar om 10mil.. 10mil.
    Herregud det är ju inget avstånd. Jag bor i stan själv med "nära till allt" och tycker 10mil är inget avstånd alls, inte ens om jag hade min make 10mil i från.

• EnAnonumius
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-10-23 11:05:40 följande:
    min man pendlar 10 mil dagligen.. det är lite drygt och han letar ju jobb närmare men det är ingen panik, det funkar så att säga och har gjort i över 2 år.

10 mil är inte distans för mig, man kan ju ses mitt i veckan utan problem särskilt om TS är sjukskriven
    :)
  • EnAnonumius
    Anonym skrev 2012-10-22 15:56:06 följande:
    jag höll mig från att morgonsmsa men han gjorde det inte heller:(
    Tänkte se om han skulle skriva, så jag smsade vid 11

Jag 11.00 - vad tyst du är :/ Vill du inte vara med mig så kan du väl säga det istället för att låtsas och sakta sudda ut mig ur ditt liv??:(

Han ringde upp 11:30 och sa att han tänkt ringa på lunchen, att han tänkte att jag sov och inte ville väcka mig med signalen av smset.. dålig ursäkt ./ vi pratade en halvtimme iallafall.

Jag 12:25 - är du säker på att du älskar mig?
    han 12.34 - JA!:) Jag måste jobba nu, ringer dig senare.Puss

sen har jag inet smsat något mer 
    Kan inte släppa detta inlägg fast det är skrivet två dagar sedan.

Det är fan ingen s.k "dålig ursäkt" att komma med att säga "att han tänkte att du sov". 

Det är en naturlig tanke att ha när någon är ledig eller sjukskriven samtidigt som man själv jobbar.

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(