• Fiona M

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

hade jag dejtat dig hade du varit dumpad nu.
    osäkerhet och kontrollbehov är synnerligen avtändande i mina ögon.

• Fiona M
    auhgh20 skrev 2012-10-22 22:41:22 följande:
    Fy fan vilka tråkiga, dåliga, och typiska svenska respons ni skriver. Varför är det dåligt att ha kontakt med sin pojkvän? Varför är det dåligt att vara ''på?''  Varför är det dåligt att vara ''efterhängsen?''. NI har ju fan problem! Om man skickar sms till sin pojkvän och det  räknas som på, jag vet inte vad. Tycker ts är normal och ni som säger att ts är efterhängsen är efterblivna. Varför är det fel att skicka sms till någon man älskar?
    hej TS?
  • Fiona M
    Anonym skrev 2012-10-22 23:06:23 följande:
    Kan till viss del förstå ts med, de har varit ihop i 8 mån o träffas bara på helgerna, hon är ju iaf i nykär stadiet, han kanske är steget längre. Alla är inte lika, en del säger ju att de inte smsar så mycket mm, men kräv eller tro inte att alla andra är som er. Tycker ts kille att detta är jobbigt är det hans ansvar att säga ifrån, ingen annans. Visst, ts kan hejda sig en aning, men det är inte alltid så lätt. Med avstånd och nytt förhållande så känner man sig kanske inte så säker i alla lägen.

Och finns säkert nån som ska gnälla på detta inlägget, gör det, men tänk ändå på att alla är vi olika och det är inte upp till oss att leka ts kille mm. Ge konstruktiva råd ist.

Ts, skicka inte ett enda sms på en hel dag. Hör han inte av sig så skicka inga dagen efter heller. Är han kär i dig så kommer han undra över denna plötsliga tystnad. Om inte så bör du ta till dig att han kan ha förlorat intresset.
    en enda detalj som du kanske missat ur trådstarten:
    Anonym skrev 2012-10-22 01:35:51 följande:
    han sade igår att han vill "tagga" ner på kontakten, jag blev jätteledsen och försökte ringa men han skrev att han måste sova.. såhär ser en vanlig dag ut i våran kontakt :

• Fiona M
    Anonym skrev 2012-10-22 23:09:56 följande:
    Tagga ner på sms kontakten eller på deras kontakt alls?
    jag tolkade det redan innan TS redovisning om det evinnerliga SMSandet som att det var just den delen han ville minska.
Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(