Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
Jag måste hålla med om att du måste tagga ner TS, För just nu skrämmer du bort honom. Om du inte hör av dig så mycket så kommer nog han att höra av sig till dig.
1. Om han säger att han ska ringa vid lunchen, så ringer han säkert vid lunchen, sms då alltså inte fram tills lunchen.
2. Skriv inte hoho, eller nått annat om han inte svarar, svarar han inte så ser han inte/har inte tid/vill inte svara, då blir han ju bara irriterad om du smsar igen.
3. Om han säger att han är trött ring inte igen då.
4. Tagga ner med alla hjärtan och saker, det tar ner hela förhållandet på en barnslig och behövande nivå, det blir som att din lycka beror på om han skriver eller ej.
5. Du kan ju inte läxa upp honom för att han inte skickar krambjörnan och I love you's i varje sms, tagga ner, bara för att man inte säger det hela tiden så betyder det inte att det inte är sant. Det känns tillochmed mer äkta om man endast hör Jag älskar dig några gånger i veckan, än 20 ggr per dag.
Det känns som att du behöver så mycket mer än vad han kan ge just nu, som att du behöver mer självförtroende, aktiviteter under dagarna, eller bara att se mer utav honom. Du måste bli säkrare i dig själv och hans kärlek till dig, enligt mig så sågar du dig själv i foten just nu :(