Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
Men är du på allvar ts?
Jag får andnöd bara jag läser konversationen och då är jag inte ens drabbat...
Fy fan vilken panik jag hade haft om jag var tillsammans med någon som hörde av sig på det sättet du gör!
Det är ju stalking!
Han skriver t ex vid ett sms att han ska byta däck och att det tar någon timme eller två och att han ska höra av sig.
Du väntar 1.15 min och innan ens tiden för vad han sagt att det kan tänkas ta så har du dessutom hunnit skicka ett "hoho".. Vänta tills MINST två timmar gått som han sa att det kan ta, eller var normal coh vänta tills han hör av sig.
22.14 skriver du på fb och 22.18 kommer ett "hoho". 4 min inställelse för att svara på ett medd innan du tycker att det är befogat att hojta till igen? måste han sitta klistrad vid mobilen eller datorn? Han kan ju för fasen lika väl sitta och skita kl 22.14 och inte hunnit skita klart 22.18...
Sorry, jag brukar inte gå igång på fl men du verkar ju helt galen!! Ta dig i kragen kvinna och skaffa dig lite integritet och självkontroll!!
För det där du håller på med nu kommer definitivt göra att han inte vill höra av dig mer i längden. Du har ju en foboja i form av dator/mobil fäst vid honom.